Hovedpine !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.945 visninger
50 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Camumilla

Hey alle !

Et lille spørgsmål... Nogle af jer som lider af hovedpine ?? Jeg har nu haft hovedpine i 2 dage i træk og kan ikke få den til at forsvinde ! Hvad ville i gøre ??

Camilla...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

<3

Camumilla skriver:

Hey alle !

Et lille spørgsmål... Nogle af jer som lider af hovedpine ?? Jeg har nu haft hovedpine i 2 dage i træk og kan ikke få den til at forsvinde ! Hvad ville i gøre ??

Camilla...

hvis du er længere end 12 uger henne ville jeg kontakte lægen, hvis du er mindre ville jeg bruge næsedråber, hvile og drikke ekstra vand i en 3-4dage også hvis det ikke gåe væk så ringe til lægen

Anmeld

26. oktober 2010

Camumilla

Kirle skriver:

hvis du er længere end 12 uger henne ville jeg kontakte lægen, hvis du er mindre ville jeg bruge næsedråber, hvile og drikke ekstra vand i en 3-4dage også hvis det ikke gåe væk så ringe til lægen

Jeg er 7-4 henne... Næsedråber ? Hvad er det for nogle ?

Anmeld

26. oktober 2010

Malthes mor

Ved begge mine graviditeter fik jeg hovedpine, hvis jeg havde mange ting at se til eller havde travlt på jobbet. Så for mit vedkommende handlede det om at drosle ned. Og så længe jeg kunne ligge på maven, fik jeg en gang massage.

Men ta en snak med din læge.

Anmeld

26. oktober 2010

<3

Camumilla skriver:

Jeg er 7-4 henne... Næsedråber ? Hvad er det for nogle ?

du kan købe dem i matas og apoteket. det er mere hvis du har snot siddende fast og med en lille bliver næsedråber en af dine kæreste remedier

Anmeld

26. oktober 2010

Amso

Jeg led også meget af hovedpine i strarten af min graviditet. Havde på et tidspunkt hovedpine 3 uger i træk !!  Min læge sagde spis regelmæssigt, og ellers bed din kæreste derhjemme om at massere dig omkring nakke og skuldrer. Og især det sidste hjalp mig utrolig meget...!! Mit bedste bud.. Men desværre meget normalt.. Men bliver det ved i længere tid skal du ringe til lægen..

Håber du finder en løsning, og god bedring, for det er bare det værste at have hovedpine..

Anmeld

26. oktober 2010

Camumilla

Kirle skriver:

du kan købe dem i matas og apoteket. det er mere hvis du har snot siddende fast og med en lille bliver næsedråber en af dine kæreste remedier

Okay... Tak for råd...

Anmeld

26. oktober 2010

<3

Camumilla skriver:

Okay... Tak for råd...

selv tak

Anmeld

26. oktober 2010

Camumilla

Amso skriver:

Jeg led også meget af hovedpine i strarten af min graviditet. Havde på et tidspunkt hovedpine 3 uger i træk !!  Min læge sagde spis regelmæssigt, og ellers bed din kæreste derhjemme om at massere dig omkring nakke og skuldrer. Og især det sidste hjalp mig utrolig meget...!! Mit bedste bud.. Men desværre meget normalt.. Men bliver det ved i længere tid skal du ringe til lægen..

Håber du finder en løsning, og god bedring, for det er bare det værste at have hovedpine..

Godt man har en sød kæreste... Mange tak for råd !

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

Jeg har altid lidt af migræne, og gerne hormonelt betinget. Så herunder graviditeten har jeg også rigtig ofte både hovedpine og migræne.

Jeg plejer at tænke over, om jeg har fået spist og drukket ordentligt, hvis ikke gør jeg det.

Lægger mig en halv time, i et mørkt, koldt rum

Går en lille tur - afhængig af hvor meget hovedet dunker

Få massage, gerne regelmæssigt og hos en der har forstand på det

Og efter aftale med JM tager jeg nu - med god samvittighed - af 2x500mg Treo, som noget af det første; det kan nemlig snuppe migrænen!

Anne, som ønsker dig god bedring, og glæder sig til egen massageaftale imorgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.