Hovedpine !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

oerbaek

Kirle skriver:

Hvis det er snot som sidder fast i bihulerne og giver hovedpine. Som gravid har man sartere slimhinder (deraf næseblod, blødende tandkød, pletblod ved sex osv.) og næsedråber kan lige hjælpe af med lidt snot

ahhh okay... den havde jeg aldrig hørt før så var lige nødt tila t spørge

men hos mig er hovedpinen desværre ikke forårsaget af snot...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

<3

oerbaek skriver:

ahhh okay... den havde jeg aldrig hørt før så var lige nødt tila t spørge

men hos mig er hovedpinen desværre ikke forårsaget af snot...

Der er en vira i omløb i øjeblikket der giver helt vild sej slim også snot så måske er den medmindre din læge siger noget andet?

Jeg synes bare det er en nem og sikker måde at udelukke en faktor på i hvertfald

Anmeld

26. oktober 2010

NessaXenia

Chewy skriver:

Synes virkelig du skal tage til læge og få målt dit blodtryk. Det er altså ret vigtigt!

får det tjekket ofte, var hos vagtlægen for 1½ uge siden med min puls som var 112 i minuttet. og mit blodtryg er helt fint...

Skal til lægen på torsdag og få lavet vandrejounal så jeg snakker lige  med hende om min hovedpine

Anmeld

26. oktober 2010

<3

Nina Sophia skriver:

får det tjekket ofte, var hos vagtlægen for 1½ uge siden med min puls som var 112 i minuttet. og mit blodtryg er helt fint...

Skal til lægen på torsdag og få lavet vandrejounal så jeg snakker lige  med hende om min hovedpine

Synes stadig at det er helt vildt du ikke har en vj endnu! Jeg fik min i uge 6 og fik skæld ud fordi jeg havde ventet så længe med at blive undersøgt!

SÅdan er læger så forskellige!

Anmeld

26. oktober 2010

oerbaek

Kirle skriver:

Der er en vira i omløb i øjeblikket der giver helt vild sej slim også snot så måske er den medmindre din læge siger noget andet?

Jeg synes bare det er en nem og sikker måde at udelukke en faktor på i hvertfald

har altid siden jeg var ca 4 år haft enormt omd i hovedet i perioder... men har så altid fået at vide det er fordi jeg skal bruge briller, selvom jeg har brugt briller/kontakt linser siden jeg var helt lille har det ikke hjulpet...

men her i graviditeten er det så blevet værre...

Anmeld

26. oktober 2010

<3

oerbaek skriver:

har altid siden jeg var ca 4 år haft enormt omd i hovedet i perioder... men har så altid fået at vide det er fordi jeg skal bruge briller, selvom jeg har brugt briller/kontakt linser siden jeg var helt lille har det ikke hjulpet...

men her i graviditeten er det så blevet værre...

Synes du skal tage forbi en øjenlæge for mit syn ændrede sig under graviditet og efter. Efter skulle jeg pludselig bruge briller i en periode. Det skulle ikke være unormalt at synes ændre sig.

Så få det lige checket engang

Anmeld

26. oktober 2010

NessaXenia

Kirle skriver:

Synes stadig at det er helt vildt du ikke har en vj endnu! Jeg fik min i uge 6 og fik skæld ud fordi jeg havde ventet så længe med at blive undersøgt!

SÅdan er læger så forskellige!

har "kun"  været hos lægen én gang, og det var for at få taget en blodprøve som kunne bevise graviditet trods g-test..

Jeg er imorgen 11+0 (teroratisk i uge12) og skal så ha lav VJ på torsdag, 11+1 jeg er faktisk en smule skuffet.. det er første gang jeg er gravid og var til en tidlig scanning.. har ik fået indkaldelse til NF endnu, kommer nok efter vj er lavet..

Anmeld

26. oktober 2010

oerbaek

Kirle skriver:

Synes du skal tage forbi en øjenlæge for mit syn ændrede sig under graviditet og efter. Efter skulle jeg pludselig bruge briller i en periode. Det skulle ikke være unormalt at synes ændre sig.

Så få det lige checket engang

ja mit syn ændrer sig voldsomt under graviditet...

under min sidste graviditet arbejdede jeg hos en optikker og der fik jeg tjekket mine øjne regelmæssigt og der gik jeg helt i nul og skulle ikke bruge mine briller

Anmeld

26. oktober 2010

<3

Nina Sophia skriver:

har "kun"  været hos lægen én gang, og det var for at få taget en blodprøve som kunne bevise graviditet trods g-test..

Jeg er imorgen 11+0 (teroratisk i uge12) og skal så ha lav VJ på torsdag, 11+1 jeg er faktisk en smule skuffet.. det er første gang jeg er gravid og var til en tidlig scanning.. har ik fået indkaldelse til NF endnu, kommer nok efter vj er lavet..

Det bliver godt nok tæt hva? Hvis du er i uge12 også har du to uger til at få NF... Hmm anderledes

Anmeld

26. oktober 2010

<3

oerbaek skriver:

ja mit syn ændrer sig voldsomt under graviditet...

under min sidste graviditet arbejdede jeg hos en optikker og der fik jeg tjekket mine øjne regelmæssigt og der gik jeg helt i nul og skulle ikke bruge mine briller

jamen så kunne det jo være det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.