Hovedpine !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

AnneBJ

Kirle skriver:

du kan købe dem i matas og apoteket. det er mere hvis du har snot siddende fast og med en lille bliver næsedråber en af dine kæreste remedier

Er det almindelig næsespray til forkølelse? For det må man da ikke bruge som gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Camumilla

AnneBJ skriver:

Jeg har altid lidt af migræne, og gerne hormonelt betinget. Så herunder graviditeten har jeg også rigtig ofte både hovedpine og migræne.

Jeg plejer at tænke over, om jeg har fået spist og drukket ordentligt, hvis ikke gør jeg det.

Lægger mig en halv time, i et mørkt, koldt rum

Går en lille tur - afhængig af hvor meget hovedet dunker

Få massage, gerne regelmæssigt og hos en der har forstand på det

Og efter aftale med JM tager jeg nu - med god samvittighed - af 2x500mg Treo, som noget af det første; det kan nemlig snuppe migrænen!

Anne, som ønsker dig god bedring, og glæder sig til egen massageaftale imorgen!

Maange tak !

Anmeld

26. oktober 2010

<3

AnneBJ skriver:

Er det almindelig næsespray til forkølelse? For det må man da ikke bruge som gravid?

nej nej nej næseDRÅBER!

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

Kirle skriver:

nej nej nej næseDRÅBER!

Arhh! Selvfølgelig..Note to self: læs hvad der STÅR - ikke hvad du TROR der står

Anmeld

26. oktober 2010

oerbaek

hvad skal næsedråber hjælpe på hovedpine????

Anmeld

26. oktober 2010

<3

AnneBJ skriver:

Arhh! Selvfølgelig..Note to self: læs hvad der STÅR - ikke hvad du TROR der står

Altid en god ide

Anmeld

26. oktober 2010

NessaXenia

kender det godt..

jeg har selv haft hovedpine konstant siden 5. uge.. og jeg er 11+0 imorgen..

Anmeld

26. oktober 2010

Chewy

Jeg ville se tiden lidt an, og hvis det fortsætter, så skal du nok søge læge. Hovedpine under graviditet kan være et tegn på udsving i dit blodtryk, og det skal følges nøje. Jeg har selv lige haft hovedpine i 4 dage i streg og nu er det faktisk bedre. Fik min kæreste til at trykke mig i hovedbunden og massere min nakke og skuldre, og lige bagefter føltes det simpelthen som om, jeg havde fået tæv, og at mine nakkemuskler var et stort blåt mærke Men det hjalp

Skal ned til lægen imorgen til en graviditetsundersøgelse, og der vil jeg lige bede hende måle mit blodtryk. Bare lige for at være sikker

God bedring med dig

Anmeld

26. oktober 2010

Chewy

Nina Sophia skriver:

kender det godt..

jeg har selv haft hovedpine konstant siden 5. uge.. og jeg er 11+0 imorgen..

Synes virkelig du skal tage til læge og få målt dit blodtryk. Det er altså ret vigtigt!

Anmeld

26. oktober 2010

<3

oerbaek skriver:

hvad skal næsedråber hjælpe på hovedpine????

Hvis det er snot som sidder fast i bihulerne og giver hovedpine. Som gravid har man sartere slimhinder (deraf næseblod, blødende tandkød, pletblod ved sex osv.) og næsedråber kan lige hjælpe af med lidt snot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.