G'day Mate!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Oz

SussieThyssen skriver:

Jamen må brdstemor her lige byde velkommen til.
Hvor spændende med et autralsk input.
Og godt jeg ikke er nede i varmen hos dig, da jeg hader varme.
Kryb og kravl er jeg derimod overhovedet ikke bange for, jeg ville nok nærmere ligge på maven og studere dem LOL
Håber du bliver lige så hooked på baby.dk som vi andre hehe.
Og så tillykke med sønneke, altid dejligt med småbørn.

Kærligst
Sussie

Kaere Sussie

Hej med dig, og mange tak for velkomsten! Ja, jeg troede egentlig slet ikke at jeg kunne lide boern...foer jeg fik min egen! NU er de bare de dejligste smaa vaesner <3

Du lyder sej af stoebning, ha ha. Jeg kan godt lide ideen om mig der ligger og studere kravl, fuldstaendig upaavirket og cool as ice, men jeg er desvaerre ualmindeligt idealistisk og jeg kan ikke goere for det, men ser jeg en stod fed edderkop spaene hen over stuegulvet hoere jeg lyde komme fra mig - lyde jeg ingen kontrol har over!

Vi skrives ved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Oz

Christina.78 skriver:

Fedt..min moster bor også i Australien..vil så gerne på besøg down there...

Jamen Christina, what are you waiting for ?

Hvor bor din moster henne ?

Anmeld

26. oktober 2010

Oz

MoarJ skriver:

Velkommen til... Håber du bliver rigtig glad for at være her.. 

1000 tak Er sikker paa at jeg nok skal falde til !

Anmeld

26. oktober 2010

Oz

CB skriver:

hej Lisa - og tillykke med Jordan (selvom det er nogle måneder siden)

Jeg er også "næsten" Aussie... det vil sige min mand er australsk, og vores lille tre uger gamle søn - Daniel - får dermed dobbelt statsborgerskab. Vi boede to år i Sydney, men har nu slået os ned - for the time being - i Danmark... uden fornøjelsen med Red Backs eller Funnel-webs... eller 40 grader varme juleaftner - og jeg er helt enig, det er ikke fremmende for julestemningen (og så er jeg heller ikke fan af Chrismas-puddings)

Jeg håber, at du får en masse god input fra baby.dk - og at du ellers har det rigtig godt.

Clara

Hej Clara

Det lyder da spaendene!  Moedte du din mand paa 'working/holiday'? Hvorfor rejste i fra Syd? Nu bliver jeg da helt nysgerrig

Ville oenske jeg kunne faa overtalt min bedre halvdel til at give Dk en chance.. maaske bare tage foraaret til og med efteraaret i Dk, mest fordi jeg savner familien.. er faktisk mutters alene her i Oz. Det kan godt foeles rigtig langt vaek nogen gange.

Jeg er lidt bange for at at ville opleve det danske samfund som vaerende en lukket klub, hvis du forstaar. Danskere har jo et ry for at vaere soede og venlige, men ret reseveret og 'sky' til tider.. hvordan har din mand oplevet dette?

Jordan skal uden tvivl med 'hjem' og opleve julen med snemaend og dansen om traet (spoerg lige om de gloet paa mig som havde jeg helt tabt sutten, da jeg spurgte om vi ikke skulle tage en tur om traet, ha ha!)

Hvad er dine planer indenfor de naeste par aar?

Anmeld

26. oktober 2010

Oz

mariamiss6 skriver:

Arh men fortæl du gerne om alt hvad der måtte være vildt skræmmende.... Den slags historier eeeeelsker vi alle, når blot det sker for "naboen" jo

Du kan jo altid skrive 'giga spider' eller noget i overskriften, så de folk der ikke kan tåle det kan nå at gå udenom i tide

kan regne ud du bor i Sidney, så er der jo nok ikke meget McLeod over dig
Men det var nok lige nøjagtig den slags Australien jeg kunne forelske mig i, ranchlivet that is... Og så kan du jo nok se mit problem med krybene ikke

Arj, generelt er det kun edderkopper der kan skræmme livet af mig, men jeg ville da nok hoppe hvis jeg så en slange eller en anden sjov ukendt sag på mit køkkengulv lige pludselig

Okay, saa er du selv ude om det

Kan regne ud at det maa vaere sen nat hos jer nu, saa du kan da lige faa en bette historie at falde i soevn til.

En af mine veninder ringede en nat til mig, for nogle uger tilbage. Jeg kunne hoere at hun var stiv af skraek og kunne knap forstaa hvad hun sagde i roeret. Efter et par minutter havde hun endelig ro nok til at fortaelle hvad der var sket. Hun havde siddet i sengen med en god bog, ventet paa at hun var soevning nok til at falde i soevn... DA PLUDSLIG hun hoerte noget.

Der er traegulve i hendes lejlighed, og der midt om natten, var der saa lydt at du ville kunne hoere en knappenaal falde i koekkenet. Lyden startede i skraldespanden... puslen rundt med plasticposen osv... det var nok til at faa hende til at kigge op fra bogen og afvente om der kom mere. Sikkert en mus, taenkte hun.

Der loed pludslig et 'bumb', som om noget faldt ud af skraldespanden. Hun stivnede en smule. Hmmmmm.  Stille for et oejeblik og saa startede det ellers... lyden af otte ben der kravlede fra koekkenet, ud i gangen, ned mod hendes sovevaerelse. En edderkop saa stor at du kan hoere den 8 ben mod gulvet (!!!!) Det var heromkring hun ringede til mig... ringe troest jeg var... soevndrukken og forvirret

Picture that!!!!

Anmeld

26. oktober 2010

mariamiss6

Oz skriver:

Okay, saa er du selv ude om det

Kan regne ud at det maa vaere sen nat hos jer nu, saa du kan da lige faa en bette historie at falde i soevn til.

En af mine veninder ringede en nat til mig, for nogle uger tilbage. Jeg kunne hoere at hun var stiv af skraek og kunne knap forstaa hvad hun sagde i roeret. Efter et par minutter havde hun endelig ro nok til at fortaelle hvad der var sket. Hun havde siddet i sengen med en god bog, ventet paa at hun var soevning nok til at falde i soevn... DA PLUDSLIG hun hoerte noget.

Der er traegulve i hendes lejlighed, og der midt om natten, var der saa lydt at du ville kunne hoere en knappenaal falde i koekkenet. Lyden startede i skraldespanden... puslen rundt med plasticposen osv... det var nok til at faa hende til at kigge op fra bogen og afvente om der kom mere. Sikkert en mus, taenkte hun.

Der loed pludslig et 'bumb', som om noget faldt ud af skraldespanden. Hun stivnede en smule. Hmmmmm.  Stille for et oejeblik og saa startede det ellers... lyden af otte ben der kravlede fra koekkenet, ud i gangen, ned mod hendes sovevaerelse. En edderkop saa stor at du kan hoere den 8 ben mod gulvet (!!!!) Det var heromkring hun ringede til mig... ringe troest jeg var... soevndrukken og forvirret

Picture that!!!!

LOL din stakkels veninde... Jeghavde simpelthen smidt bogen oven på den, hvis jeg turde gå så tæt på at jeg kunne være sikker på at ramme, og jeg var ellers ALDRIG kommet i seng før jeg var sikker på kræet var for fladt til at gå nogen som helst steder.....

I øvrigt er klokken er skrivende stund 01:42 i lille DK

Anmeld

26. oktober 2010

Oz

piap skriver:

Velkommen til...

Tillykke med Jordan

Må nok snart vende snuden mod Australien, da 2 af mine venner har valgt at slå sig ned der, de siger at når man først har været der en gang bliver man nød til at komme igen, man bliver total forelsket i landet

Glæder mig til at høre fra dig

Afsted med dig, Pia  

Det er et ret saa fantastisk land... tror aldrig man helt fatter hvor stort det ogsaa er. Husker da vi floej ind over landet for foerste gang, kunne hoere piloten 'Ja, saa er vi inde over landet'. Efter knap 25t i luften bliver man jo ret optimistisk 'Saa kan der ikke vaere saa langt igen'. Oh jo! ...foerst 6 timer senere var vi faktisk i Sydney!

Anmeld

26. oktober 2010

Oz

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej Lisa, Velkommen til. Sikken eventyr du er på!

Jeg elsker Australien og drømmer (har jeg gjort i 10 år) om at rejse derned en dag med mand og børn (hvis de kommer) Men først skal vi til USA - nærmere bestemt Californien og bo nogle år, da min mand arbejder i Web branchen.

Jeg håber du vil nyde sitet. Her er virkelig skønt og mange mennesker med mange gode råd og tanker.

Velkommen til 

Knus fra Alexis

Hey Alexis

Altsaa, Cali er ski da heller ikke saa ringe.  Men, du skal skal skal tage Aus turen ogsaa... mand og boern goer bare det hele saa meget bedre   Er det noget alla projekt 2011?

Lyder ihvertfald super spaendene!

Later alligator

Anmeld

26. oktober 2010

Oz

Pia. skriver:

Hej Lisa...

Og et stort velkommen her fra mig også... Jeg er uden tvivl sikker på at du kommer til at elske denne her side... Der er mange søde mennesker her inde...

Jeg hedder Pia og er 32 år - har tre børn i alderen 11½ år, 8 år og 4½ år... Mikkel, Mille og Mads.

Knus og mer velkommen til...

P.s jeg vil personligt gerne stå for at sende sig en pose med sne, et stykke andebryst og en skive flæskesteg til jul - for hvad er julen uden dette

HE HE....

1000 tak, Pia

Mikkel, Mille & Mads - trip trap traesko  

Jaaaa til en pose sne! Helt serioest, sidste jul var jeg desperat efter at rulle rundt i noget koldt sne... jeg var saa desperat at slud ville ku goere det 

Anmeld

26. oktober 2010

Oz

AA10 skriver:

hej lisa...

Velkommen til ej hvor fedt bliver helt jaloux.. det er jo et for nice land... hvor i australien har du så slået dig ned henne..?? og tillykke med din baby boy

Jamen, det er ogsaa et ret genialt sted at bo. Lidt langt vaek, maaske, men hva.. eventyr er det ihvertfald!

Bor i Sydney, ret sjovt egentlig. Havde alle mulige planer om at rejse landt tyndt, men to uger efter jeg landede i Sydney moedte jeg manden - rest is historie, og Lisa her kom aldrig videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.