mariamiss6 skriver:
Arh men fortæl du gerne om alt hvad der måtte være vildt skræmmende.... Den slags historier eeeeelsker vi alle, når blot det sker for "naboen" jo 
Du kan jo altid skrive 'giga spider' eller noget i overskriften, så de folk der ikke kan tåle det kan nå at gå udenom i tide 
kan regne ud du bor i Sidney, så er der jo nok ikke meget McLeod over dig 
Men det var nok lige nøjagtig den slags Australien jeg kunne forelske mig i, ranchlivet that is... Og så kan du jo nok se mit problem med krybene ikke 
Arj, generelt er det kun edderkopper der kan skræmme livet af mig, men jeg ville da nok hoppe hvis jeg så en slange eller en anden sjov ukendt sag på mit køkkengulv lige pludselig 
Okay, saa er du selv ude om det 
Kan regne ud at det maa vaere sen nat hos jer nu, saa du kan da lige faa en bette historie at falde i soevn til.
En af mine veninder ringede en nat til mig, for nogle uger tilbage. Jeg kunne hoere at hun var stiv af skraek og kunne knap forstaa hvad hun sagde i roeret. Efter et par minutter havde hun endelig ro nok til at fortaelle hvad der var sket. Hun havde siddet i sengen med en god bog, ventet paa at hun var soevning nok til at falde i soevn... DA PLUDSLIG hun hoerte noget.
Der er traegulve i hendes lejlighed, og der midt om natten, var der saa lydt at du ville kunne hoere en knappenaal falde i koekkenet. Lyden startede i skraldespanden... puslen rundt med plasticposen osv... det var nok til at faa hende til at kigge op fra bogen og afvente om der kom mere. Sikkert en mus, taenkte hun.
Der loed pludslig et 'bumb', som om noget faldt ud af skraldespanden. Hun stivnede en smule. Hmmmmm. Stille for et oejeblik og saa startede det ellers... lyden af otte ben der kravlede fra koekkenet, ud i gangen, ned mod hendes sovevaerelse. En edderkop saa stor at du kan hoere den 8 ben mod gulvet (!!!!) Det var heromkring hun ringede til mig... ringe troest jeg var... soevndrukken og forvirret 
Picture that!!!!
Anmeld