G'day Mate!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

mariamiss6

Oz skriver:

Ha ha Speaking of spiders - I KNOW!!!  Det er et freakin faktum at verdens faaaaarligste otteben lever i Sydney..... hvorsomhelst i baghaven (?!!)  'Bare rolig, Lisa- den er meget sky'.... har saa godtnok heller ikke spottet den endnu - Men den er der!!

Eftersom du ikke er saa begejstret for kryb saa skal jeg nok lade vaere med at fortaelle dig om store peter edderkop, harmloes stueedderkop der er stor som en underkop. Gaaanske harmloes. Yeah right.

Bortset fra peter og co er Livet i Australien er alt jeg nogensinde har droemt om Papegoejer i baghaven, og lige nu - inden sommeren er paa fuld styrke - er vejret perfekt. Jeg er stadig saa meget dansker at 40grader ER ALT FOR VARMT.  Svaert at komme i julehumoer sku jeg hilse og sige... var ved at doe uden mine flaeskesvard og dalende snefnug sidste aar. Her ville de sgu bare gumle rejer

Arh men fortæl du gerne om alt hvad der måtte være vildt skræmmende.... Den slags historier eeeeelsker vi alle, når blot det sker for "naboen" jo

Du kan jo altid skrive 'giga spider' eller noget i overskriften, så de folk der ikke kan tåle det kan nå at gå udenom i tide

kan regne ud du bor i Sidney, så er der jo nok ikke meget McLeod over dig
Men det var nok lige nøjagtig den slags Australien jeg kunne forelske mig i, ranchlivet that is... Og så kan du jo nok se mit problem med krybene ikke

Arj, generelt er det kun edderkopper der kan skræmme livet af mig, men jeg ville da nok hoppe hvis jeg så en slange eller en anden sjov ukendt sag på mit køkkengulv lige pludselig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

piap

Velkommen til...

Tillykke med Jordan

Må nok snart vende snuden mod Australien, da 2 af mine venner har valgt at slå sig ned der, de siger at når man først har været der en gang bliver man nød til at komme igen, man bliver total forelsket i landet

Glæder mig til at høre fra dig

Anmeld

25. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Oz skriver:

Woho, saa kan i hermed foeje en - naesten- aussie til samlingen

Da jeg i sin tid besluttede mig for at jeg da manglede at rejse Australien tynd foer mit liv var fuldendt, var jeg slet ikke klar over hvilket eventyr der ventede mig. Here I am, et par aar senere med mandEN og en lille Bubs paa armen. Livet er virkelig hvad der sker naar du er travl med at ligge heeeelt andre planer, ikke ?

Min lille guldklump, Jordan er en smuk bette Juli dreng. Paa vej mod de 4 maaneder, og jeg undre mig - som alle andre moedre hvis bubs bare blir stoerre og stoerre - hvor tiden dog blev af ?

Jeg saaaavner nogle danske input i hverdagen, og jeg glaeder mig rigtig meget til at laere jer alle lidt bedre at kende. Baby.dk er hermed del af min danske livslinie )

Venligste hilsner,

Lisa & Jordan

Hej Lisa, Velkommen til. Sikken eventyr du er på!

Jeg elsker Australien og drømmer (har jeg gjort i 10 år) om at rejse derned en dag med mand og børn (hvis de kommer) Men først skal vi til USA - nærmere bestemt Californien og bo nogle år, da min mand arbejder i Web branchen.

Jeg håber du vil nyde sitet. Her er virkelig skønt og mange mennesker med mange gode råd og tanker.

Velkommen til 

Knus fra Alexis

Anmeld

25. oktober 2010

Pia.

Hej Lisa...

Og et stort velkommen her fra mig også... Jeg er uden tvivl sikker på at du kommer til at elske denne her side... Der er mange søde mennesker her inde...

Jeg hedder Pia og er 32 år - har tre børn i alderen 11½ år, 8 år og 4½ år... Mikkel, Mille og Mads.

Knus og mer velkommen til...

P.s jeg vil personligt gerne stå for at sende sig en pose med sne, et stykke andebryst og en skive flæskesteg til jul - for hvad er julen uden dette

HE HE....

Anmeld

25. oktober 2010

AA10

hej lisa...

Velkommen til ej hvor fedt bliver helt jaloux.. det er jo et for nice land... hvor i australien har du så slået dig ned henne..?? og tillykke med din baby boy

Anmeld

26. oktober 2010

Oz

Zafir skriver:

Hej med dig og velkommen til. Hvor er det bare skønt at internettet er sådan, at man kan sidde og have mor-sladder med hjemlandsmødre, når man sidder på den anden side af jorden Fedt...

Spændende for dig at du fandt lykken så langt væk. - Jeg er helt klart sådan en 'ude godt, men HJEMME BEDST' agtig person hehe... Men beundre jer, der tager skæbnen op til overvejelse og rejser ud i verdenen.

I øvrigt hedder jeg Zafir, er mor til Idun på 6 år og Frigg på knap 8 uger. Jeg er moderator her inde og går og rydder lidt op indimellem. Desuden er jeg en rigtig aktiv bruger, så jeg ses tit overalt.

Håber du kommer til at have det dejligt herinde

Hej Zafir (helt pjattet med dit navn, i oevrigt )

Jamen, jeg maa aerligt indroemme at jeg tit og ofte stoeder paa foelsen af hjemve. Der er dage hvor jeg vaagner op og droemmer mig langt vaek til mit 'spot' i Lyngby hvor jeg sad side om side med min store Vaps og en bette fredspibe - Eller mine timelange rideture i dyrehaven, eller hvad med alle de hyggelige weekender i nordjylland hos de gamle ? Du kan tro jeg savner det!

Men, ligesaa meget som jeg savner the old and wellknown, elsker jeg mit liv nu, elsker den maade livet bare paa en eller anden maade 'finds a way', ligemeget om klapper Elefant i Indien eller sparker knold i broenderslev.

Phew, er lille Frigg allerede 8 uger ? Jeg syntes da ikke det saa lang tid siden der blev annonceret med at man kunne foelge din foedsel liv (brave girl you are!) - Ja, man har vel fulgt en lille smule med

Anmeld

26. oktober 2010

Kløver

Oz skriver:

Da jeg i sin tid besluttede mig for at jeg da manglede at rejse Australien tynd foer mit liv var fuldendt, var jeg slet ikke klar over hvilket eventyr der ventede mig. Here I am, et par aar senere med mandEN og en lille Bubs paa armen. Livet er virkelig hvad der sker naar du er travl med at ligge heeeelt andre planer, ikke ?

Min lille guldklump, Jordan er en smuk bette Juli dreng. Paa vej mod de 4 maaneder, og jeg undre mig - som alle andre moedre hvis bubs bare blir stoerre og stoerre - hvor tiden dog blev af ?

Jeg saaaavner nogle danske input i hverdagen, og jeg glaeder mig rigtig meget til at laere jer alle lidt bedre at kende. Baby.dk er hermed del af min danske livslinie )

Venligste hilsner,

Lisa & Jordan

Velkommen til, håber du bliver rigtig glad for siden. Er da også spændende at der kommer medlemmer ind helt fra den anden side af jorden

Anmeld

26. oktober 2010

Oz

MarianneSonne skriver:

Ahhhh Varme. Jeg kunne virkelig godt være i Australien nu

Velkommen til

mvh

Marianne

Ja, ahhhh varme ! Det sagde jeg ogsaa da jeg i sin tid landede en koelig sommerdag... den ene 'aaahhh varme' dag tog den anden og det var ikke laenge foer vi var ude i 'shit@##$$&*@(#@detherersgualtforvarmt' dage

Men ja.... ahhh varme

Tusinde tak for velkomsten, Marianne !

Anmeld

26. oktober 2010

Oz

Kirle skriver:

Velkommen til. Ved du ikke er den eneste udenlandsdansker, der er en fra Peru, England, Spanien, Thailand osv

Og jo her er stærkt vanedannede

Edderkopperne og slangerne mm er faktisk en af grundende til at jeg endnu ikke har været i Aus *brr*

Glæder mig til at høre mere fra dig

Dont let the spiders hold you down!!!!  (vaer derimod bange for karkelakkerne - de er surealistiske store!!)

Takker ydmygt Vi skrives helt sikkert ved!

Anmeld

26. oktober 2010

Becks

Oz skriver:

Venligste hilsner,

Lisa & Jordan

Hejsa og velkommen til!

Pas på du ikke vliver afhængig 

Fedt du bor i Aus.  Det er et af de få steder jeg ikke har været.. Min mor bor i USA, så der er jeg én gang om året..

Nå men jeg hedder Becky, er 27 lige om lidt.

Jeg har ingen børn og er single.

Men jeg har valgt og blive selvvalgt enlig mor, skal insemineres med donorsæd når jeg har tabt 20 kg. (har tabt 14 indtil videre)

Jeg har PCO, og har haft svært ved og finde manden i mit liv. Derfor dette valg :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.