Zafir skriver:
Hej med dig og velkommen til. Hvor er det bare skønt at internettet er sådan, at man kan sidde og have mor-sladder med hjemlandsmødre, når man sidder på den anden side af jorden
Fedt...
Spændende for dig at du fandt lykken så langt væk. - Jeg er helt klart sådan en 'ude godt, men HJEMME BEDST' agtig person hehe... Men beundre jer, der tager skæbnen op til overvejelse og rejser ud i verdenen.
I øvrigt hedder jeg Zafir, er mor til Idun på 6 år og Frigg på knap 8 uger. Jeg er moderator her inde og går og rydder lidt op indimellem. Desuden er jeg en rigtig aktiv bruger, så jeg ses tit overalt.
Håber du kommer til at have det dejligt herinde 
Hej Zafir (helt pjattet med dit navn, i oevrigt
)
Jamen, jeg maa aerligt indroemme at jeg tit og ofte stoeder paa foelsen af hjemve. Der er dage hvor jeg vaagner op og droemmer mig langt vaek til mit 'spot' i Lyngby hvor jeg sad side om side med min store Vaps og en bette fredspibe
- Eller mine timelange rideture i dyrehaven, eller hvad med alle de hyggelige weekender i nordjylland hos de gamle ? Du kan tro jeg savner det! 
Men, ligesaa meget som jeg savner the old and wellknown, elsker jeg mit liv nu, elsker den maade livet bare paa en eller anden maade 'finds a way', ligemeget om klapper Elefant i Indien eller sparker knold i broenderslev.
Phew, er lille Frigg allerede 8 uger ? Jeg syntes da ikke det saa lang tid siden der blev annonceret med at man kunne foelge din foedsel liv (brave girl you are!) - Ja, man har vel fulgt en lille smule med 
Anmeld