G'day Mate!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.265 visninger
45 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Oz

Woho, saa kan i hermed foeje en - naesten- aussie til samlingen

Da jeg i sin tid besluttede mig for at jeg da manglede at rejse Australien tynd foer mit liv var fuldendt, var jeg slet ikke klar over hvilket eventyr der ventede mig. Here I am, et par aar senere med mandEN og en lille Bubs paa armen. Livet er virkelig hvad der sker naar du er travl med at ligge heeeelt andre planer, ikke ?

Min lille guldklump, Jordan er en smuk bette Juli dreng. Paa vej mod de 4 maaneder, og jeg undre mig - som alle andre moedre hvis bubs bare blir stoerre og stoerre - hvor tiden dog blev af ?

Jeg saaaavner nogle danske input i hverdagen, og jeg glaeder mig rigtig meget til at laere jer alle lidt bedre at kende. Baby.dk er hermed del af min danske livslinie )

Venligste hilsner,

Lisa & Jordan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

mariamiss6

Ih det lyder sgu spændende

Australien er et af de lande der fascinerer mig mest, men som jeg heller ikke overhovedet ville kunne finde ro i.... Ville konstant være stiv som et bræt og glo efter kææææmpe edderkopper

Nåh ja, velkommen til sgu da

Pas lige på med de danske input her fra baby, det ender med at du slet ikke kan deltage i familielivet fordi du liiiiiiiige skal tjekke baby.dk

Her er endda flere piger som indrømmer at de ofte siger til deres mand: "xxx fra baby......." eller: "på baby......"

Eller hvor manden , efter en længere grinagtig historie, siger: "xxx - er det en fra baby eller hvad?" med himmelvendte øjne

Jeps, det er lidt vanedannende, og jeg hører selv til de kvinder

Anmeld

25. oktober 2010

Oz

Ih det lyder sgu spændende

Australien er et af de lande der fascinerer mig mest, men som jeg heller ikke overhovedet ville kunne finde ro i.... Ville konstant være stiv som et bræt og glo efter kææææmpe edderkopper

Nåh ja, velkommen til sgu da

Pas lige på med de danske input her fra baby, det ender med at du slet ikke kan deltage i familielivet fordi du liiiiiiiige skal tjekke baby.dk

Her er endda flere piger som indrømmer at de ofte siger til deres mand: "xxx fra baby......." eller: "på baby......"

Eller hvor manden , efter en længere grinagtig historie, siger: "xxx - er det en fra baby eller hvad?" med himmelvendte øjne

Jeps, det er lidt vanedannende, og jeg hører selv til de kvinder

Ha ha Speaking of spiders - I KNOW!!!  Det er et freakin faktum at verdens faaaaarligste otteben lever i Sydney..... hvorsomhelst i baghaven (?!!)  'Bare rolig, Lisa- den er meget sky'.... har saa godtnok heller ikke spottet den endnu - Men den er der!!

Eftersom du ikke er saa begejstret for kryb saa skal jeg nok lade vaere med at fortaelle dig om store peter edderkop, harmloes stueedderkop der er stor som en underkop. Gaaanske harmloes. Yeah right.

Bortset fra peter og co er Livet i Australien er alt jeg nogensinde har droemt om Papegoejer i baghaven, og lige nu - inden sommeren er paa fuld styrke - er vejret perfekt. Jeg er stadig saa meget dansker at 40grader ER ALT FOR VARMT.  Svaert at komme i julehumoer sku jeg hilse og sige... var ved at doe uden mine flaeskesvard og dalende snefnug sidste aar. Her ville de sgu bare gumle rejer

Anmeld

25. oktober 2010

Mi

Oz skriver:

Da jeg i sin tid besluttede mig for at jeg da manglede at rejse Australien tynd foer mit liv var fuldendt, var jeg slet ikke klar over hvilket eventyr der ventede mig. Here I am, et par aar senere med mandEN og en lille Bubs paa armen. Livet er virkelig hvad der sker naar du er travl med at ligge heeeelt andre planer, ikke ?

Min lille guldklump, Jordan er en smuk bette Juli dreng. Paa vej mod de 4 maaneder, og jeg undre mig - som alle andre moedre hvis bubs bare blir stoerre og stoerre - hvor tiden dog blev af ?

Jeg saaaavner nogle danske input i hverdagen, og jeg glaeder mig rigtig meget til at laere jer alle lidt bedre at kende. Baby.dk er hermed del af min danske livslinie )

Venligste hilsner,

Lisa & Jordan

Ahhhh Varme. Jeg kunne virkelig godt være i Australien nu

Velkommen til

mvh

Marianne

Anmeld

25. oktober 2010

<3

Velkommen til. Ved du ikke er den eneste udenlandsdansker, der er en fra Peru, England, Spanien, Thailand osv

Og jo her er stærkt vanedannede

Edderkopperne og slangerne mm er faktisk en af grundende til at jeg endnu ikke har været i Aus *brr*

Glæder mig til at høre mere fra dig

Anmeld

25. oktober 2010

SussieThyssen

Oz skriver:

Venligste hilsner,

Lisa & Jordan

Jamen må brdstemor her lige byde velkommen til.
Hvor spændende med et autralsk input.
Og godt jeg ikke er nede i varmen hos dig, da jeg hader varme.
Kryb og kravl er jeg derimod overhovedet ikke bange for, jeg ville nok nærmere ligge på maven og studere dem LOL
Håber du bliver lige så hooked på baby.dk som vi andre hehe.
Og så tillykke med sønneke, altid dejligt med småbørn.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej med dig og velkommen til. Hvor er det bare skønt at internettet er sådan, at man kan sidde og have mor-sladder med hjemlandsmødre, når man sidder på den anden side af jorden Fedt...

Spændende for dig at du fandt lykken så langt væk. - Jeg er helt klart sådan en 'ude godt, men HJEMME BEDST' agtig person hehe... Men beundre jer, der tager skæbnen op til overvejelse og rejser ud i verdenen.

I øvrigt hedder jeg Zafir, er mor til Idun på 6 år og Frigg på knap 8 uger. Jeg er moderator her inde og går og rydder lidt op indimellem. Desuden er jeg en rigtig aktiv bruger, så jeg ses tit overalt.

Håber du kommer til at have det dejligt herinde

Anmeld

25. oktober 2010

Christina.78

Fedt..min moster bor også i Australien..vil så gerne på besøg down there...

Anmeld

25. oktober 2010

Mira0911

Velkommen til... Håber du bliver rigtig glad for at være her.. 

Anmeld

25. oktober 2010

CB

hej Lisa - og tillykke med Jordan (selvom det er nogle måneder siden)

Jeg er også "næsten" Aussie... det vil sige min mand er australsk, og vores lille tre uger gamle søn - Daniel - får dermed dobbelt statsborgerskab. Vi boede to år i Sydney, men har nu slået os ned - for the time being - i Danmark... uden fornøjelsen med Red Backs eller Funnel-webs... eller 40 grader varme juleaftner - og jeg er helt enig, det er ikke fremmende for julestemningen (og så er jeg heller ikke fan af Chrismas-puddings)

Jeg håber, at du får en masse god input fra baby.dk - og at du ellers har det rigtig godt.

Clara

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.