Bedste gyserfilm ever

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

mamalicious

duddi. skriver:

Har lige bestilt følgende:

Børnehjemmet

The Descent

Taken - ikke gys men meget spændende film

Shutter Island

og så lige en ikke gys: the notebook

Er VILD med TAKEN.... kanon film !!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

CiSo

Gyser film er bare ikke mig... (selvom jeg aldrig kan lade vær alligevel..)  Her den anden dag, så jeg Fredag den 13, den nyeste af dem...

Og jeg må tilstå, jeg tror jeg var ved at føde... hahah

Jeg er virkelig bange for sådanne film, men det er derfor de er gode..

Sophie 40+2.

Anmeld

22. oktober 2010

birgittemarie

Wolf Creek - kæmpe væmmelig, endda halv-autentisk.

Den Sjette Sans

Stir of Echoes

Mothman Profecies

Rødt Chok

The Gift

The Omen - den gamle version.

Rosemarys Baby

Ej, hvor gad jeg godt aldrig at have set alle de gysere, jeg har set og så skulle til at i gang med at se dem for første gang...

Anmeld

22. oktober 2010

Mira0911

duddi. skriver:

Jeg var forlede dag i biffen og se "paranormal activity" 1 og 2. Synes 2'eren var rigtig god. Nu har jeg helt fået lyst til at se noget mere gys, men hvilken?

En af de "værste" gyser jeg har set er The Blair Witch Project 1

Hvilken gyserfilm er din favorit?

Er 2'eren god? Er den langtrukken på nogen måder ligesom 1'eren? 

Mine yndlings gyser er helt klart Saw filmene og The Others... 

Anmeld

22. oktober 2010

Riksen

Dinna88 skriver:

Ja okay. Jeg må hellere få set den igen!

Ja, god ide!

Anmeld

22. oktober 2010

Na-Wi

Min kæreste er vild med de film der hedder Hostel (1, og 2) og har set et par minutter af en af dem og de er så klamme så jeg ikke tør se dem.. de er virkelig frygtelige  

Anmeld

22. oktober 2010

Riksen

Naannaa87 skriver:

Min kæreste er vild med de film der hedder Hostel (1, og 2) og har set et par minutter af en af dem og de er så klamme så jeg ikke tør se dem.. de er virkelig frygtelige  

Jeg må give dig ret. Har godt nok kun set den første, men fy for h...... den er klam. Den er meget værre end Saw-filmene, og de er nu klamme nok.

Anmeld

22. oktober 2010

Na-Wi

Riksen skriver:

Jeg må give dig ret. Har godt nok kun set den første, men fy for h...... den er klam. Den er meget værre end Saw-filmene, og de er nu klamme nok.

Så er det ikke bare mig der er tøset .. Jeg tør virkelig ikke se dem, af frygt for at se alle mulige frygtelige ting hver gang jeg lukker øjnene eller os så ender det med jeg drømmer om det om natten..

Anmeld

22. oktober 2010

Riksen

Naannaa87 skriver:

Så er det ikke bare mig der er tøset .. Jeg tør virkelig ikke se dem, af frygt for at se alle mulige frygtelige ting hver gang jeg lukker øjnene eller os så ender det med jeg drømmer om det om natten..

Nej, du er bestemt ikke den eneste. Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg så hele filmen, når nu den var så klam - det var også med pude for ansigtet det meste af tiden.

Men jeg skal aldrig se den igen... tør heller ikke af frygt for mareridt.

Anmeld

22. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

rikkebw skriver:

Den danske film "Sidste time" eller The Descent (nedstigning til helvede) Men jeg synes generelt at gysere ikke er uhyggelige Men kan godt blive lidt "bange" over de 2 film

The Decent er virkelig god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.