Bedste gyserfilm ever

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

Pena

Årh hvor skal jeg starte. Så simpelthen så mange gysere/splattere med min ex.

Først vil jeg sige: Gå ind på hjemmesiden bloodydisgusting.com der kan du se hvor mange dødningehoveder (ja selvfølgelig) de forskellige film har fået. Den side brugte vi meget.

Men for at nævne lidt i flæng:

Børnehjemmet (som er nævnt tidligere. Rigtig god)

House of wax

The descent

House of 1000 corpses

28 dage senere (engelsk)

The hills have eyes (2006)

Hostel

28 uger senere (engelsk)

30 days of night

Rec (spansk)

Åh jeg kunne da blive ved. Elsker at se gysere/horror men ser kun omkring halvdelen. Resten foregår bag puden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Pena

duddi. skriver:

40 days of night kan jeg ikke rigtig finde på nettet. Sikker på den hedder det?

The Road ser en kende kedelig ud, men med så fine anmeldelser fra dig, vil jeg da lige overveje om den skal anskaffes. Koster kun 60 kr på cdon

Den hedder 30 days of night. Måske de har blandet den sammen med 40 year old virgin, som jo minder meget om hinanden.

Anmeld

23. oktober 2010

RiUL

Riksen skriver:

Hvad handler filmen om? Jeg har hverken set den eller hørt om den, men I er efterhånden en del, der anbefaler den, så der må være noget om den.

Den er heller ikke så "kendt". Men den handler om nogle veninder der skal på klatretur i nogle grotter. Og så har hende den ene af veninderne "fundet" en ny grotte, som der ikke er noget kort over. Og så sker der alle mulige klamme ting i den grotte

Anmeld

23. oktober 2010

Riksen

rikkebw skriver:

Den er heller ikke så "kendt". Men den handler om nogle veninder der skal på klatretur i nogle grotter. Og så har hende den ene af veninderne "fundet" en ny grotte, som der ikke er noget kort over. Og så sker der alle mulige klamme ting i den grotte

Uh, det lyder uhyggeligt. Den må jeg se.

Anmeld

23. oktober 2010

Maise

THE RING

THE GRUDGE

Anmeld

23. oktober 2010

TbCp

Saw og the grudge er dem jeg synes er mest skræmmene!

The grudge var den første film jeg så hvor jeg ikke kunne se det hele uden at gemme mig under dynen

Men jeg ser ikke gysere længere, kan simpelthen ikke klare det! Drømmer om dem så jeg holder mig fra gysere....

Anmeld

23. oktober 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Uha,elsker gyserer så lige min trådKan se at den film der skræmmer mig allermest ikke er her.Jeg er også vild med Stephen King så det må være Ondskabens kirkegård jeg synes er værst.Nogen der har set den?Ellers så gør det!

Det er måske også fordi jeg var inde og se den i biffen som 14 årig.Puha,jeg havde mareridt flere uger efter

Men ja,The Grudge ser jeg faktisk helst ikke..får totalt kuldegys over den lyd der

Anmeld

23. oktober 2010

wamse

TbCp skriver:

Saw og the grudge er dem jeg synes er mest skræmmene!

The grudge var den første film jeg så hvor jeg ikke kunne se det hele uden at gemme mig under dynen

Men jeg ser ikke gysere længere, kan simpelthen ikke klare det! Drømmer om dem så jeg holder mig fra gysere....

Har det bare så meget som dig. Jeg kan simpelthen ikke se gysere mere, for jeg får mareridt. Var ved at se paranormal med min søn i går, og jeg måtte kapitulere, for det vidste jeg bare ville give mig seriøse mareridt :-)

Anmeld

23. oktober 2010

biimse

Åååååh, Stephen King har skrevet mange uhyggelige bøger, der er blevet filmatiseret..

1. IT - Det onde, den med klovnen.. Puuuuh..
2. Rose Red
3. The Diary of Ellen Rimbauer - en slags efterfølger til Rose Red
4. Ondskabens Hotel

De er måske ikke sådan SKRÆKKELIGT uhyggelige, men jeg er nu stadig stor tilhænger af dem, og alt andet Stephen King har lavet.

Så engang Kollegiet i biografen, og mener at kan huske at den også var ret uhyggelig..

Anmeld

23. oktober 2010

FrkLarsen

Jeg er helt vild med Final destination 1, 2 og 3, ikke en klam gyser, men hårrejsende er de altså .

Det omhandler mennesker der skal snyde døden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.