Bedste gyserfilm ever

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

Riksen

duddi. skriver:

Den er puttet i kurven Det ender jo med at blive en halv dyr fornøjelse med alle de gode anmeldelser

Ja, det er jo det! Men tilgengæld er du garanteret gys i maaange nætter fremover

Nu håber jeg bare at vi ikke har rost filmene for meget, så du bliver skuffet.

Glæder mig til at høre din mening om dem, når du har set dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

blomst84

Hvad med alle saw filmene? Altså de er ikke uhyggelige på samme måde, men de er meget meget klamme!!

Anmeld

22. oktober 2010

DK

40 days of night kan jeg ikke rigtig finde på nettet. Sikker på den hedder det?

The Road ser en kende kedelig ud, men med så fine anmeldelser fra dig, vil jeg da lige overveje om den skal anskaffes. Koster kun 60 kr på cdon

Undskyld den hedder 30 days of night, se link her: http://www.youtube.com/watch?v=c5Q3PdT6GFQ

Altså... traileren til hte road viser bare noget helt andet end det der i virkeligheden (altså i filmen) sker. Jeg troede det var sådan en dommedagsfilm a la 2012, men det handler slet ikke om at jorden går under, det handler om hvad er der så sket et par år EFTER at jorden er død. Hvordan klarer de få mennesker sig der er tilbage og i live efter alt andet (planter, sol, dyr osv) er døde! Hvis man vil have hurtige replikker og gys a la hoppe i sofaen så er dette ikke sådan en film. Det er mere et "langtrukkent" gys, altså at man langsomt bliver suget ned i alt det uhyggelige og skrækkelige! Men der er ingen spøgelser eller overnaturligt eller "voldsmænd", det er mere selve det at de er helt "alene" og "on their own" det er super uhyggeligt!

Rosa herindefra sagde engang om fillmen, at efter man havde set den så havde man akut behov for solskin, gamle glade danske film og nybagte boller, fordi at man er så deprimeret/ bange og afmægtig efter at have set den. Og det havde hun helt ret i!! 

Anmeld

22. oktober 2010

betski

Har lige bestilt følgende:

Børnehjemmet

The Descent

Taken - ikke gys men meget spændende film

Shutter Island

og så lige en ikke gys: the notebook

Anmeld

22. oktober 2010

Riksen

Uh ja! "Shutter Island" kan bestemt også anbefales!

Anmeld

22. oktober 2010

DK

duddi. skriver:

Har lige bestilt følgende:

Børnehjemmet

The Descent

Taken - ikke gys men meget spændende film

Shutter Island

og så lige en ikke gys: the notebook

Rigtig god fornøjelse!! Skriv lige tilbage om de var noget for dig!

Anmeld

22. oktober 2010

FrkC

rikkebw skriver:

Den danske film "Sidste time" eller The Descent (nedstigning til helvede) Men jeg synes generelt at gysere ikke er uhyggelige Men kan godt blive lidt "bange" over de 2 film

Hopper med på dem her

Jeg kan nu oss godt lide "I know what you did last summer".. altså den første

Anmeld

22. oktober 2010

Giraffen

duddi. skriver:

Jeg var forlede dag i biffen og se "paranormal activity" 1 og 2. Synes 2'eren var rigtig god. Nu har jeg helt fået lyst til at se noget mere gys, men hvilken?

En af de "værste" gyser jeg har set er The Blair Witch Project 1

Hvilken gyserfilm er din favorit?

Jeg har set rigtig rigtig mange gyserfilm og synes stadig nogle af de allerbedste er

1) The Shining (Ondskabens Hotel) - Jach Nicholsons nok bedste præstation"

2) Eksorsisten - den originale

3) Hånden på vuggen (AD sir jeg bare, den er uhyggelig)

4) dark water - japansk gyser, der er specielt én scene hvor en lille pige står foran en elevator og så kommer der en masse vand, den er også ret uhyggelig

5) silence of the lambs - og efterfølgerne med Anthony Hopkins

Generelt har jeg personligt en svaghed for Stephen King, japanske gysere og dem der er inspireret af Ed Gein (som var en rigtig psykopat)

Go film-kiggeri

Anmeld

22. oktober 2010

Riksen

Line1987 skriver:

Jeg har set rigtig rigtig mange gyserfilm og synes stadig nogle af de allerbedste er

1) The Shining (Ondskabens Hotel) - Jach Nicholsons nok bedste præstation"

2) Eksorsisten - den originale

3) Hånden på vuggen (AD sir jeg bare, den er uhyggelig)

4) dark water - japansk gyser, der er specielt én scene hvor en lille pige står foran en elevator og så kommer der en masse vand, den er også ret uhyggelig

5) silence of the lambs - og efterfølgerne med Anthony Hopkins

Generelt har jeg personligt en svaghed for Stephen King, japanske gysere og dem der er inspireret af Ed Gein (som var en rigtig psykopat)

Go film-kiggeri

"The Shining" er superfed! Og det er Stephen King i øvrigt også.

Anmeld

22. oktober 2010

missie20

Min ynglingsfilm er the Thirteen ghosts. Syntes virkelig den er uhyggelig selvom den ikke er virkelig. Jeg fik også nogle forskrækkelser oven i hatten. Kan jeg klart anbefale.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.