Bedste gyserfilm ever

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

missie20

Ej puha så lige traileren til 30 days of night. Jeg fik et monster shok. Så ville jeg prøve og se om jeg kunne sætte den på pause, npr uhyret kom igennem vinduet og fangede hende. Men efter min mus dobbeltklikker( den er meget gammel) Ja så fik jeg lige 4 chok i træk, altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Riksen

missie20 skriver:

Ej puha så lige traileren til 30 days of night. Jeg fik et monster shok. Så ville jeg prøve og se om jeg kunne sætte den på pause, npr uhyret kom igennem vinduet og fangede hende. Men efter min mus dobbeltklikker( den er meget gammel) Ja så fik jeg lige 4 chok i træk, altså

Stakkels dig! Den er virkelig uhyggelig, men på den gode måde.

Anmeld

22. oktober 2010

L.J.L

Der er selvfølgelig de japanske klassikere som the ring, the grudge og the eye, de er alle super fed og uhyggelige på den der klamme, chokerende japanske måde

Så er der:

The Exorcism of Emily Rose

Funny games

Hostel

[Rec]

The Texas Chainsaw Massacre

Wrong Turn

Anmeld

22. oktober 2010

NinaNymannMadsen

jeg kan rigtig godt lide "børnehjemmet" (El orfanato) spansk gyser, den er super fed.
kan også rigtig godt lide "rose red" den er rigtig godt.
ellers er der jo en heldveds masse det jo bare gå ind og søge på nettet og sådan noget og finde nogen der.

Anmeld

22. oktober 2010

Silas&Mille

Den eneste film jeg nogensinde er blevet rigtig skræmt af er Stephen Kings: IT (Det Onde).

Ved ikke hvad det er med den film, men den giver mig mareridt. Det underlige er (synes jeg selv) at jeg ikke er bange for klovne.

Anmeld

22. oktober 2010

Silas&Mille

duddi. skriver:

Har lige bestilt følgende:

Børnehjemmet

The Descent

Taken - ikke gys men meget spændende film

Shutter Island

og så lige en ikke gys: the notebook

Taken - er super super fed. Vi har set den flere gange hjemme hos os og den bliver bare bedre og bedre fordi man ligger mærke til flere detaljer.

Kan varmt anbefales

Anmeld

22. oktober 2010

Dinna88

Riksen skriver:

Jeg syntes også godt om "Paranormal Activity" - indtil slutningen. Der gik luften af ballonen. Men indtil det punkt sad jeg på kanten af sofaen med en pude foran ansigtet, når jeg skulle have en pause.

Når nu du har fået blod på tanden, så  vil jeg anbefale dig at se "Børnehjemmet" ("El orfanato"). Det er en spansk film, og den er bare så god: velskrevet, velspillet, meget tankevækkende og helt igennem hårrejsende. Den er i det hele taget fed, fordi den ikke er typisk Hollywood.

Den havde jeg da glemt alt om! Men er den uhyggelig? 

så meget kan jeg ikke huske fra den. Men god, det er den! Og så er den på ingen måder som man regner med, fyldt med detaljer og bare super spændende

Anmeld

22. oktober 2010

Cherry_77

De mest uhyggelige gyserfilm, jeg har set er "Misery" af Stephen King, den danske "Midsommer" samt "Bag facaden" med Michelle Pheiffer og Harrison Ford.

Anmeld

22. oktober 2010

Riksen

Dinna88 skriver:

Den havde jeg da glemt alt om! Men er den uhyggelig? 

så meget kan jeg ikke huske fra den. Men god, det er den! Og så er den på ingen måder som man regner med, fyldt med detaljer og bare super spændende

Ja, jeg vil da mene at den er uhyggelig - i høj grad! Synes simpelthen den er lumsk, fordi den ikke umiddelbart virker uhyggelig, men pludselig er man grebet og glemmer at trække vejret.

Anmeld

22. oktober 2010

Dinna88

Riksen skriver:

Ja, jeg vil da mene at den er uhyggelig - i høj grad! Synes simpelthen den er lumsk, fordi den ikke umiddelbart virker uhyggelig, men pludselig er man grebet og glemmer at trække vejret.

Ja okay. Jeg må hellere få set den igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.