Hvad ville du foretrække hvis din kæreste gik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Corn

At han vil se sit barn og have samvær...

Nu har min mand og jeg tre unger sammen, og vi har da talt om, hvad-nu-hvis...

Og mærkeligt nok, så lyder han okay med, at børnene skulle bo hos mig, og at han så havde samvær et par dage om ugen, og hver anden weekend... for som han efterfølgende sagde: ellers bliver du en af de der møgkællinger, der nægter mig at se dem;-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

eliasogmor

been there, done that......

ja, dengang, ønskede jeg at han ville se  sin søn...men hvis han kommer  i dag, snart 3 år efter.. kan han kaste en lang hvid pil efter det....han er en idiot og vil aldrig mere se ham igen

Anmeld

22. november 2010

Anonym trådstarter

eliasogmor skriver:

been there, done that......

ja, dengang, ønskede jeg at han ville se  sin søn...men hvis han kommer  i dag, snart 3 år efter.. kan han kaste en lang hvid pil efter det....han er en idiot og vil aldrig mere se ham igen

Hmm, ja ok, hvis han ikke har set ham i 3 år forstår jeg dig godt. Bare ærgeligt de mænd har ret til det alligevel...

Anmeld

22. november 2010

Tvillingemor80

Lige i det tilfælde handler det jo desværre ikke om dig .. men om dit barn, så hvis han  ellers er en god mand ville jeg da klart sige at han skal havde samvær ..

Men kan godt forstå du er ked af det . - kram til dig

Anmeld

22. november 2010

eliasogmor

Anonym skriver:

Hmm, ja ok, hvis han ikke har set ham i 3 år forstår jeg dig godt. Bare ærgeligt de mænd har ret til det alligevel...

og hvis han kommer, som jeg dog ikke tror, vil jeg kæmpe til den birtre ende, for at det ikke sker.. det jeg synes  i mit tilfælde er usmgeligt er hans forældre som så ham i hans første halve år.. droppede deres barnebarn efter de havde kendt ham  i et halvt år,, fordi " de havde tænkt over det, og vil støtte deres søn i hans beslutning,selvom den var forkert" usmageligt.. og jeg som troede han var en voksen mand (30 år) men det var han ikke.. kun en ussel lille dreng, uden nosser... og for at gøre det hele værre.. blev han får igen da elias var ca 1/2 år...føj..

Anmeld

22. november 2010

Vingummien

twinboys skriver:

KLART  At han ville komme og se sit barn og have samvær.

Ik lige noget med emnet at gøre, men fantastisk profil billed

Anmeld

22. november 2010

twinboys

Tulipan skriver:

Ik lige noget med emnet at gøre, men fantastisk profil billed

Øøøøhhh det var mit svar til spørgsmålet...

og tak tak

Anmeld

22. november 2010

tinasmor

Altså med mindre en far aldrig har interesseret sig for sit barn, eller er psykisk eller fysik voldelig eller har andre afhængigheder, så må man da håbe at folk vil være interesseret i at deres barns vedligeholder kontakten til sit barn. Hvis det er en god og kærlig far, så er det da klart i barnets tarv. Så kan det godt være mor og far ikke kan være kærester længere, men det gør ham jo ikke til en dårligere far.

Anmeld

22. november 2010

SSL

Uden tvivl, at han ville deltage i sit barns liv - jeg er selv vokset op uden min biologiske far, da han døde da jeg var 4år gammel - derfor betyder det alt i verden for mig, at mine børn ved hvem deres far er, og derfor har jeg valgt dén mand jeg har valgt til at være min kæreste og far til min bebs ;-)

Anmeld

23. november 2010

Vingummien

twinboys skriver:

Øøøøhhh det var mit svar til spørgsmålet...

og tak tak

Var det jeg skrev til dig der ikke havde noget med emnet at gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.