Hvad ville du foretrække hvis din kæreste gik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Jeg har stemt at han skal komme og have samvær, og det har jeg fordi det ikke skal gå ud over mit barn at mig og faren ikke var sammen mere. Man kan godt være en god far, selvom man ikke bor med moren..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

BabyStella!

Anonym skriver:

Forestil dig det værste: Du er gravid, du har set hele din lykkelige fremtid med kæresten ved din side og så... Så fortæller han dig, at det ikke går, han har ingen følelser for dig mere, og han vil ikke kæmpe. Han er bare væk fra en dag til den anden.

Hvad ønsker du nu for fremtiden?

Kommentér gerne hvorfor du har stemt, som du har stemt!

Jamen, selvfølgelig vil jeg gerne ha´, han så barnet, men hvis han er smuttet; jamen er han så egentlig intereresset i og lære sit barn og kende?

Ps. Har stemt blank.

Anmeld

23. oktober 2010

3xM

har stået der, kæresten gik da jeg var halvvejs. Han havde en ny. Fandt selv nuværende kæreste, som var med til fødsel og ville da ønske jeg ikke skulle mit barn gennem det at være delebarn, men var mit livs kærligheds´fælles barn.

Har dog accepteret at baby skal have samvær med sin bio far, men andet havde været nemmere for os alle sammen.

Anmeld

24. oktober 2010

mullesmith2

Hvis han bare skrider måske fordi han har mødt en anden eller noget og man står der og er gravid og han selv har været enig i at blive gravid så vil jeg nok bare ønske jeg aldrig så ham igen og jeg ville nok også få en abort hvis det kunne nåes, for det ønsker jeg ikke at sætte et barn i verden til.

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

3xM skriver:

har stået der, kæresten gik da jeg var halvvejs. Han havde en ny. Fandt selv nuværende kæreste, som var med til fødsel og ville da ønske jeg ikke skulle mit barn gennem det at være delebarn, men var mit livs kærligheds´fælles barn.

Har dog accepteret at baby skal have samvær med sin bio far, men andet havde været nemmere for os alle sammen.

Tja, jeg er også ved at have accepteret han skal se sin søn, selvom det er svært... glæder mig ikke til den dag, hvor han kan begynde at få ham hver anden weekend... piv!

Anmeld

21. november 2010

helora

Baagøe skriver:

Jeg har stemt blank, da jeg er meget splittet og kan i den grad identificere mig med problemstillingen. Helt selvisk set så jeg gerne at Lauras far holdt sig væk, men for Lauras skyld gør jeg alt, hvad jeg kan for at han skal se hende.

Anmeld

21. november 2010

Mi

At han vælger mig fra skal jo ikke gå ud over barnet og betyder jo ikke at han ikke kan være en god far. Så klart skal han da se sit barn.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

21. november 2010

Low

Helt klart at han så sit barn men kun for barnets skyld og ikke min.

Anmeld

21. november 2010

Low

Helt klart at han så sit barn men kun for barnets skyld og ikke min.

Anmeld

22. november 2010

Lone Jakobsen

jeg valgte at han sku se sit barn, det valg tog jeg da jeg stod i det, og det var det rigtige for os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.