Hvad ville du foretrække hvis din kæreste gik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Forestil dig det værste: Du er gravid, du har set hele din lykkelige fremtid med kæresten ved din side og så... Så fortæller han dig, at det ikke går, han har ingen følelser for dig mere, og han vil ikke kæmpe. Han er bare væk fra en dag til den anden.

Hvad ønsker du nu for fremtiden?

Kommentér gerne hvorfor du har stemt, som du har stemt!

Jeg har faktisk stemt blank...for det afhænger helt af hvordan han er.
Under normale omstændigheder, vil de fleste ting i livet være nemmere uden kontakt, men hvis han ellers er en sød og rar fyr, og med en sød familie, så ville jeg gå meget langt for at få tingene til at glide omkring barnet i fremtiden.
Så...det afhænger helt af omstændighederne.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jbk skriver:

JEG ville foretække han var helt væk og aldrig kom...det er klart det nemmeste for MIG at min ældste søns far bare er væk...men nu handler det jo ikke om MIG men mine unger og de har ret til at have en far hvis det er muligt.

Enig - helt enig.

Anmeld

22. oktober 2010

Pena

LouiseNielsen skriver:

For mit vedkommende kunne han holde sig langt væk.... Men for vores fælles barns skyld ville jeg håbe at han ville være der for det, og at vi sammen ku få det bedste ud af det, trods alt.....

Lige præcis. Når der er børn involveret bliver man nødt til at tilside sætte sine egne behov og følelser.

Men selvfølgelig ville det være svært at skulle se ham løbende. Men sådan er det jo at få børn sammen, så tager man også den risiko at han kan smutte.

Anmeld

22. oktober 2010

LouiseNielsen

Søddepødde skriver:

Lige præcis. Når der er børn involveret bliver man nødt til at tilside sætte sine egne behov og følelser.

Men selvfølgelig ville det være svært at skulle se ham løbende. Men sådan er det jo at få børn sammen, så tager man også den risiko at han kan smutte.

Min eks valgte jo at smutte.... Og intet have med vores søn at gøre. Nicklas er idag 3½ og hans biologiske far har aldrig set ham. (efter eget valg) Nu har Nicklas jo så Andreas, som er hans far.... Han kender endnu ikke til hans biologiske far, og kommer han heller ikke til før den dag han er gammel nok til at kunne forstå hvordan tingene hænger sammen...

Dengang ville jeg ønske at vi ahvde ku finde ud af det som forældre. Men idag ønsker jeg han for altid vil holde sig væk. Nu har Nicklas og mig et halt andet liv, og ville være synd for Nicklas at skulle til at lære en "ny far" og kende....

Anmeld

22. oktober 2010

wamse

Jeg ville da ønske for mit barn, at faderen kom og havde samvær med barnet, også selv om det ville kræve at jeg skulle kunne pakke mine egne erfaringer og sårede følelser langt væk.

Anmeld

22. oktober 2010

Diana...

Jbk skriver:

JEG ville foretække han var helt væk og aldrig kom...det er klart det nemmeste for MIG at min ældste søns far bare er væk...men nu handler det jo ikke om MIG men mine unger og de har ret til at have en far hvis det er muligt.

Helt enig!

Anmeld

22. oktober 2010

Pige2009

Jeg har stemt blank, da jeg er meget splittet og kan i den grad identificere mig med problemstillingen. Helt selvisk set så jeg gerne at Lauras far holdt sig væk, men for Lauras skyld gør jeg alt, hvad jeg kan for at han skal se hende.

Anmeld

22. oktober 2010

Pena

LouiseNielsen skriver:

Min eks valgte jo at smutte.... Og intet have med vores søn at gøre. Nicklas er idag 3½ og hans biologiske far har aldrig set ham. (efter eget valg) Nu har Nicklas jo så Andreas, som er hans far.... Han kender endnu ikke til hans biologiske far, og kommer han heller ikke til før den dag han er gammel nok til at kunne forstå hvordan tingene hænger sammen...

Dengang ville jeg ønske at vi ahvde ku finde ud af det som forældre. Men idag ønsker jeg han for altid vil holde sig væk. Nu har Nicklas og mig et halt andet liv, og ville være synd for Nicklas at skulle til at lære en "ny far" og kende....

Ja det kan jeg godt forstå. Faderen kan ikke bare komme og gå som det passer ham i barnets liv. Og så må barnet vælge om det vil opsøge faderen når det bliver ældre.

Anmeld

22. oktober 2010

mybaby-girl

Har svaret at han skulle komme og se sit barn, da det ikke skal gå ud over børnene ..

Anmeld

22. oktober 2010

Mathilde

LouiseNielsen skriver:

For mit vedkommende kunne han holde sig langt væk.... Men for vores fælles barns skyld ville jeg håbe at han ville være der for det, og at vi sammen ku få det bedste ud af det, trods alt.....

Enig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.