Hvad ville du foretrække hvis din kæreste gik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

Anonym trådstarter

mybaby-girl skriver:

Har svaret at han skulle komme og se sit barn, da det ikke skal gå ud over børnene ..

Ja, det er sandt... de kan jo ikke gøre for, at deres far mister noget overfor moren....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

LBK

Anonym skriver:

Forestil dig det værste: Du er gravid, du har set hele din lykkelige fremtid med kæresten ved din side og så... Så fortæller han dig, at det ikke går, han har ingen følelser for dig mere, og han vil ikke kæmpe. Han er bare væk fra en dag til den anden.

Hvad ønsker du nu for fremtiden?

Kommentér gerne hvorfor du har stemt, som du har stemt!

Selvom man højst sansynlig synes at han er et svin, så skal man tænke på barnet. Derfor har jeg stemt at han skal komme og have samvær...

Anmeld

22. oktober 2010

Jibbe

mybaby-girl skriver:

Har svaret at han skulle komme og se sit barn, da det ikke skal gå ud over børnene ..

Enig

Anmeld

22. oktober 2010

Margorie

At han ville have samværd med barnet selfølgelig. En ting er at man (desværre) kan vokse fra sin kæreste, mand som kvinde, men man kan altså ikke vokse fra sit barn. Og selv om kærestefølelserne er forsvundet og den ene part nok er meget såret, så behøver man jo ikke hade hinanden, ihvertfald ikke for altid.

Anmeld

22. oktober 2010

Miamaja

Naar man har barn saa skal man jo automatisk saette sig ud over sig selv. Ogsaa selvom man onsker vedkommende til en ode o.

Barnet skal da have mulighed for at se sin far - han gik jo fra moderen og ikke fra barnet

Anmeld

23. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg er FOR at fædre ser deres børn!

Hvis min mand og jeg, skulle gå fra hinanden, så er jeg også HELT afklaret med, at det fortsat er VORES BØRN, og de behøver os begge.

Men når dét så er sagt, så har jeg i denne afstemning stemt, at han bare skulle forlade os og blive væk!

Selvfølgelig har et ufødt barn også brug for en far. Men et ufødt barn har ikke brug for at komme ud til uro og dele-ture. Og måske en dag kan en ny mand fylde rollen ud, hvis den biologiske far ikke selv har et ønske om, at være med.
Hvis JEG stod og var gravid, og min mand skred uden endnu at have set, mærket og kendt vores barn, så kunne han bare holde sig væk!!
Så tidligt i forløbet, syntes jeg faktisk ikke at han er en særlig stor del af forløbet .....det stoppede næsten ved udløsningen så!

Jeg har måske svært ved at begrunde det, og forklare det, så det giver mening?!

Men der er bare, FOR MIG, en forskel på, at jeg idag har 2 børn med en mand, og vi deler de her oplevelser, og ansvaret.
Og så på at blive forladt midt i ens gravidtet, og derfra være "alene-mor".
Så ville jeg nok bare gå 100% efter at køre mit eget liv med barn - som ALENE mor.

Alle børn har bedst af en far OG en mor. Men der er mange følelser og beslutninger indvoldveret, når man vælger (eller fravælger) at blive forældre. Og i dette tilfælde, ville det nok få mig til at vælge sådan.

Men heldigvis er jeg ikke i sådan en situation!
Og skulle jeg komme i den nu, hvor vi jo HAR 2 børn, så ser det helt anderledes ud. Der ER vi fælles om det - både som det er nu, men også hvis vi gik fra hinanden.

Anmeld

23. oktober 2010

Amso

Helt klart at han ville komme og have samvær med sit barn...!! Selv om jeg nok i situationen faktisk slet ikke ville se ham på grund af følelser der var i vejen.. Men tror nu alligevel jeg ville lade samværet sejre..!

Anmeld

23. oktober 2010

M.O.A.R.

LouiseNielsen skriver:

For mit vedkommende kunne han holde sig langt væk.... Men for vores fælles barns skyld ville jeg håbe at han ville være der for det, og at vi sammen ku få det bedste ud af det, trods alt.....

Fuldstændig enig..

Anmeld

23. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977
duddi. skriver:

Klart at han skal se sit barn. Uanset forældrene i mellem så har barnet da ret til både en mor og en far.

Jep

Anmeld

23. oktober 2010

Mig med maven

twinboys skriver:

KLART  At han ville komme og se sit barn og have samvær.

Kan ikke se nogen anden mulighed!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.