Hvad ville du foretrække hvis din kæreste gik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvis din kæreste forlod dig nogle måneder inden fødslen, hvad ville så gøre dig mest glad fremover?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.503 visninger
53 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

Anonym trådstarter

Forestil dig det værste: Du er gravid, du har set hele din lykkelige fremtid med kæresten ved din side og så... Så fortæller han dig, at det ikke går, han har ingen følelser for dig mere, og han vil ikke kæmpe. Han er bare væk fra en dag til den anden.

Hvad ønsker du nu for fremtiden?

Kommentér gerne hvorfor du har stemt, som du har stemt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

twinboys

KLART  At han ville komme og se sit barn og have samvær.

Anmeld

22. oktober 2010

LouiseNielsen

For mit vedkommende kunne han holde sig langt væk.... Men for vores fælles barns skyld ville jeg håbe at han ville være der for det, og at vi sammen ku få det bedste ud af det, trods alt.....

Anmeld

22. oktober 2010

Sunflower

Jeg har svaret at han da skulle komme at se sit barn. Det er mit svar til den situation du har beskrevet. Og nok mit svar til langt de fleste situationer.

Anmeld

22. oktober 2010

frk Jensen

Det kommer da an på situationen... Hvis han kan finde ud af at overholde aftaler osv så vil jeg da klart foretrække at barn og far fik samvær..

men kan han ikke finde ud af at overholde aftaler og ikke er interesseret i barnet, så ud til højre med ham.

Anmeld

22. oktober 2010

betski

Klart at han skal se sit barn. Uanset forældrene i mellem så har barnet da ret til både en mor og en far.

Anmeld

22. oktober 2010

Svei

Anonym skriver:

Forestil dig det værste: Du er gravid, du har set hele din lykkelige fremtid med kæresten ved din side og så... Så fortæller han dig, at det ikke går, han har ingen følelser for dig mere, og han vil ikke kæmpe. Han er bare væk fra en dag til den anden.

JEG ville foretække han var helt væk og aldrig kom...det er klart det nemmeste for MIG at min ældste søns far bare er væk...men nu handler det jo ikke om MIG men mine unger og de har ret til at have en far hvis det er muligt.

Anmeld

22. oktober 2010

Heidisbebs

Har selv prøvet det, var alene under gravititeten og efter. Min søn er nu 4 år og jeg vil klart sige at han skal have samvær. Det er jo ikke lillemandens skyld at han valgte som han gjorde. Og her kører det bare godt med samvær hver anden weekend og en hverdag om ugen...

Anmeld

22. oktober 2010

Silas&Mille

twinboys skriver:

KLART  At han ville komme og se sit barn og have samvær.

Anmeld

22. oktober 2010

Kløver

Anonym skriver:

100% at jeg ville foretrække han var en del af vores fælles barns fremtid. Synes da det er vigtigt, selvom forældrene ikke kan sammen. mine biologiske forældre gik fra hinanden da jeg var ca 1-1½ og min stedfar som jeg også betragter som min far, j jeg har 2 fædre han flyttede ind ved os da jeg var 2-2½ så ejg kan kun huske han altid har været der, og ville slet slet ikke være foruden, at have mit forhold til min biologiske far. Jeg ville jo også gerne selv have muligheden for at bestemme når jeg blev gammel nok.

jeg synes kun det er i særtilfælde, at det er ok at vælge fra, feks hvis den biologiske far, er voldelig eller farlig for barnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.