Tulle Mus skriver:
Du har haft en barndom ligesom min, (bortset fra at jeg først kørte på vejene da jeg blev 18) jeg har også kørt bil og traktor lige siden jeg kunne nå pedalerne... 
Og da jeg skulle have kørekort, var jeg kun 15 min i kravlegård, så spurgte min kørelærer om vi ikke bare skulle køre en tur for der kunne han ihvertfald ikke lære mig noget.. tihi..
Hvorfor vil du af med dit kørekort om 5 år?? For du er da stadig ung endnu..
For hvis du skal af med kørekortet, så skulle min bedstefar da vist have været af med det for 20 år siden.. 

Det er dejligt at have ligget og kørt rundt ikke !?!
Jeg tror man bliver en langt bedre chauffør, når man har fået lov til at ligge og øve sig på marker og markveje...og ville ønske man brugte nogle flere penge på de unge knægte, så de kunne gøre det samme i forbindelse med klubaktiviteter.
Jamen.....jeg vil ikke af med kørekortet...du fik vist ikke læst hvad jeg skrev...for jeg sagde at jeg har meget dårligt syn, og det er min læge, der afgør hvor længe endnu det er forsvarligt at køre, samt jeg selv naturligvis. 
Men som det er nu, så kører jeg slet ikke i tusmørke og aften..føler ikke det er forsvarligt.
Anmeld