Har du kørekort???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

Katjaro

Jeg var 29 år da jeg fik kørekort.
Den eneste grund til at jeg besluttede mig for at få kørekort, var at det ville øge min chancer for at få job.

Jeg er født og opvokset på Frederiksberg (København) og har aldrig haft behov for kørekort. Alt kunne nås på cykel og skulle man lidt længere hoppede man på bussen eller toget.

I dag kunne jeg ikke forestille mig et liv uden bil. Men jeg har også 30 km til arbejde og bog ikke længere i Kbh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Malonde1985

Jeg har kørekort og JEG KAN IKKE LEVE UDEN DET!!! Eller jo det ville jeg nok godt kunne , men er SUPER glad for at jeg fik det taget dengang jeg gik på barsel. Gik igang med det, da min datter var 5 mdr og blev færdig da hun var 10 mdr.

Det er mit livs investering!!! ELSKER MIT KØREKORT!!!  

Hov var 21 år, da jeg fik det

Anmeld

22. oktober 2010

Kruse90

jeg har kørekort til alm bil. Jeg ville slet ikke kunne undvære det igen.
vibor lidt ude på landet, hvor der ikke køre nogle busser forbi, så her er det en nødvendighed
Jeg var til køreprøve på min 18 års fødselsdag

Anmeld

22. oktober 2010

Nemesis

har kort til alm. bil og harf haft det siden 4 dage efter jeg blev 18. Min kæreste havde allerede bil og samme aften som jeg bestod skulle jeg hente ham fra en julefrokost.

Har kørt lige siden og kan ikke undvære min bil.

Manden har til bil og trailer da bil og cv vejer mere end alm. kort dækker. Det burde jeg også så jeg også vil kunne køre med cv.

Vi har hver vores bil.

:-) Sisse

Anmeld

22. oktober 2010

frk Jensen

Ja jeg fik kørekort da jeg var 18 år.. Jeg vil ikke kunne undvære det..

Jeg har selv haft bil en årgang, men har det ikke mere.. Jeg låner dog ret ofte (hvert fald 2 gange om ugen min fars eller søsters bil) en bil..

Jeg kan nu bare tøffe rundt i mandens Seat Altea hvis jeg har lyst
Den er dog på gule plader, og vi kigger efter en sprit ny Bmw eller WV Passat...

Der skal jo være plads til både hund dyret og barn

Anmeld

22. oktober 2010

Louise mortil4

jeg har både kørekort og bil det har jeg haft siden jeg blev 18 så juhooo jeg bliver snart elitebelist  (til januar faktisk) Jeg ville ikke kunne undvære min bil, dt er helt han i vejret med busserne her ude så det ville vi ikke kunne benytte os af.

Anmeld

22. oktober 2010

Halbschön

Jeg er 22 og har ikke kørekort.. Bor i byen nu og her kører busserne hele tiden... Før boede jeg på landet hvor busserne kun kørte et par gange om dagen, og det vænnede man sig bare til og indrettede sin dag derefter... Så nu ser jeg det jo som en luksus at der kører busser hele tiden   Dog savner jeg lidt at kunne køre bil da min familie og jeg er spredt for alle vinde... Og nu når jeg er færdiguddannet om tre måneder så blir det presset med aflevering af barn og nå på job med bus, så jeg må nok hellere få sparet sammen

Anmeld

22. oktober 2010

FrkT

Jeg er 24 og har kørekort. Fik det da jeg var 19½. Gad ikke tage det før, da jeg boede i København da jeg fyldte 18, og der kommer man sq noget hurtigere med offentlig transport + at jeg ikke havde den vilde lyst til at tage kørekortet i så stor en by. Og efterfølgende boede jeg i Aalborg, hvor jeg slet ikke havde tid til at tage det. Og det samme da jeg boede i Grauballe her ved Silkeborg. Så fik det først taget, da jeg boede hos mine forældre en tid mens jeg gik på HF.

Heldigvis har jeg forældre som altid har sagt at de betalte mit og min søsters kørekort, hvis vi ikke røg. Og ingen af os har røget nogensinde, så derfor har vi begge fået vores kørekort betalt. Og vi bestod begge teoriprøven 1. gang og køreprøven 3. gang  (var ekstremt nervøs til køreprøven 1. og 2. gang.....).

Jeg ville for alt i verden ikke undvære mit kørekort, og kunne heller ikke komme til og fra arbejde uden det, så der er det jo ret heldigt at jeg har det 

Anmeld

22. oktober 2010

Pige2009

Jeg har kørekort, og er vildt glad for det. Selvfølgelig kunne jeg godt leve uden, men det gør unægteligt tingene en del nemmere i hverdagen

Anmeld

22. oktober 2010

Bom

Troede faktisk ikke at der var så mange som ikke havde kørekort...  Men det er jo nok fordi jeg bor på landet og her er det simpelthen et most og ha kørekort og bil, da busserne kun kører en gang om ugen herude og så skal man alligevel gå 4-5 km efter en...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.