Tulle Mus skriver:
Hej Piger (og de få drenge)
Efter jeg har gået i mødre gruppe med en pige på 30 år, som ikke havde kørekort, er jeg kommet til og tænke på hvor mange der kan leve uden et kørekort, og hvordan i så får det til og fungere???
Jeg ville aldrig kunne leve uden et kørekort, hverken derhjemme eller på mit job, så hvis jeg engang skulle være uheldig og miste mit kørekort, så mister jeg også mit job....
Knus Maria - som ikke kunne nøjes med et alm kørekort, men som også måtte ha motorcykel kørekort...

Ja..og har haft det siden 4 dage efter jeg blev 18.
Reelt set har jeg kørt bil siden jeg var 8 år, hvor min far lærte mig at køre på markerne på vores gård.
Landeveje har jeg kørt på siden jeg var 16. Det gjorde man bare dengang, og det var der ingen der løftede et øjenbryn over, heller ikke den lokale landbetjent, når bare man kørte ordentligt.
Da jeg skulle have mit kørekort, fik jeg 3 køretimer.
En hvor jeg skulle vise kørelæreren at jeg kunne køre bil og 2 glatkørsel på Sorø sø, og det var så det. 
Mit kørekort kostede 375 kr 
I dag kører jeg kun meget lidt bil og kun i dagslys, da jeg ikke ser særligt godt, og regner med at jeg inden for et par år eller 5 bliver nødt til at lægge det på hylden, når lægen siger at det er tid. 

Kærligst
Sussie
Anmeld