Har du kørekort???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

wamse

Jeg er 36 og tog mit kørekort, da jeg var 21 og havde 2 små børn.

Altså min hverdag er da meget nemmere fordi jeg har kort+bil, for jeg sparer jo meget tid ved ikke at skulle tage offentlig transport.

Jeg havde overvejet at tage kort til MC, men da jeg alligevel ikke ville få råd til at købe en MC, så synes jeg ikke det kan svare sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

NoName

Da jeg blev 18 kunne jeg ikke se hvad jeg skulle med et kørekort, da jeg havde planer om at bo i Vejle, der er jo bybusser og skulle jeg andre steder hen, ja så var det jo også busser eller tog... Men men men så var det jo lige at jeg flyttede uden for byen, og der var snak om at ændre reglerne med køretimer osv... så jeg fandt en kørelærer der kunne gøre det billigt, mit kørekort blev taget i al hemmelighed og idag vil jeg for ALT i verden ikke undvære det.... så er glad for jeg tog mig sammen

Anmeld

22. oktober 2010

VIPpigen

Jeg er 26, og har haft kørekort siden jeg fyldte 18. Har aldrig ejet en bil, men altid fået lov at låne enten mors eller fars. Lasse har bil som jeg køre utrolig meget i, men vi kigger på ny bil nu da lillepigen skal komme. Hans bil er på gule plader, så vi skal finde en anden, eller hvertfald en nummer 2... Ligen nu var det nok ikke absolut nødvendig at have kortet, vi bor inde i Vejle, så vi har alt inden for gå-række, og her er cyklen helt klar at fortrække da det koster at holde alle steder, og det er alligevle ikke til at parkere nogen steder

Anmeld

22. oktober 2010

TbCp

Jeg fik mit sidste år, så jeg har også været over 30 og uden kørekort...

Jamen man fik det jo bare til at fungere... det var man jo nødt til... men må indrømme at jeg er virkelig glad for at have det og ikke kan undvære det nu

Anmeld

22. oktober 2010

Isabella_mor

jeg har ikke .. bor i kbh og der er det mere umuligt at komme frem i bil, så jeg har min cykel og et blåt klippekort til hvis jeg skal rigtig langt....    men når vi engang skal flytte til nordsjælland så er det nok en god ide at få et kørekort...

Anmeld

22. oktober 2010

JacobsMoar

Det kan du liiiige tro jeg har... Bestod køreprøven en måned efter jeg fyldte 18.. Og købte min egen bil et år efter..

Jeg bor hvor busserne kører 1 gang i timen, okay nogle gange 2, hvis vi er heldige.. Og selvfølgelig kan jeg leve uden mit kørekort, men hvor er jeg glad for at jeg tog det

Jeg købte bil da jeg fik elevplads lidt uden for Roskilde, og skulle jeg tage bussen ville det tage mig ca. 2 timer at komme på arbejde.. Hvis jeg altså når busserne så de passer sammen.. Det kunne jeg ikke liiige overskue

fra Karina

Anmeld

22. oktober 2010

Mor til L&S

Ja til bil og kunne bestemt ikke undvære det...

Anmeld

22. oktober 2010

DLM

jeg er 27(snart 28) jeg har ikke kørekort klare mig fint med bybus i Aalborg. vi har heller ingen bil jeg kan bruge så det... ellers har kæresten kørekort så vi låner svigerfars bil en gang i mellem ellers får jeg min far til at hente mig og sønen når vi skal besøge mormor og bedstefar i weekenderne

Anmeld

22. oktober 2010

ekzunz

Jeg tog kørekort da jeg var 25-26 år, hvor vi for første gang købte vores egen bil.

Pt. går jeg og leder efter en pose penge så jeg kan få taget et bus-kørekort. Vores privatbil er nemlig en 10 personers bus, som man ikke må køre uden bus-kørekort....

Anmeld

22. oktober 2010

AnneBJ

Ja, jeg har kørekort, men mærker ikke jeg har det. Jeg går oftest ned til byen, posthus, whatever, eller også tager jeg bus/cykel. Jeg er ikke som sådan bange for at køre, men det er mere afslappende for mig, at køre med offentlig. I øvrigt er det "min kærestes bil" - ergo har han altid førsteret på den. Han - og den øvrige familie - fatter ikke jeg kan "stille mig til tåls" med offentlig transport, men jeg har slet ikke noget imod det

Jeg er 24, og tog kortet kort før min 21 års fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.