Har du kørekort???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du kørekort???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.290 visninger
49 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

Bom

Hej Piger (og de få drenge)

Efter jeg har gået i mødre gruppe med en pige på 30 år, som ikke havde kørekort, er jeg kommet til og tænke på hvor mange der kan leve uden et kørekort, og hvordan i så får det til og fungere???
Jeg ville aldrig kunne leve uden et kørekort, hverken derhjemme eller på mit job, så hvis jeg engang skulle være uheldig og miste mit kørekort, så mister jeg også mit job.... 

Knus Maria - som ikke kunne nøjes med et alm kørekort, men som også måtte ha motorcykel kørekort...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Gustavsmor

Jeg har kørekort....dog kun til almindelig person bil. Kunne slet ikke undvære det!

Anmeld

22. oktober 2010

Diana...

Jeg er 28 og har ikke kørekort. Jeg har aldrig synes at havde brug for det da jeg altid har boet på sjælland og der køre busserne og tog jo hele tiden så nej intet køre kort der. MEN nu jeg jo så kommet til jylland for et par år siden og her er det jo altså bare et MOST kan jeg mærke griner så når vi lige har lidt + på kontoen så skal jeg i gang med kørekort. 

Anmeld

22. oktober 2010

SHERO

Jeg har ikke kørekort, bor i århus, og bybusserne er bare nemmer at komme rundt med, med barnevogn... Synes det fungere rigtig godt, men har så heller aldrig prøvet andet...

Jeg fik afvide sidste uge af min storebror, at han gerne vil forære mig et kørekort og en bil (bedste storebror ever) da jeg bor så langt væk fra min familie, så kan de se os lidt oftere... :-D Så det håber jeg bare der blir penge til... :-) Ellers må offentlig transportmiddel virke lidt længere.. :-)

Anmeld

22. oktober 2010

pusling30

Jeg er 32 år og mor til 3 og har ikke kørekort. Jeg vil rigtig gerne tage et, men er hundeangst for det. Min store søn går  i skole i en anden kommune, og vi tager hver morgen bussen. Lige meget hvad jeg skal er det bussen, eller noget familie der kan køre, men ellers klarer jeg mig med bussen. Jeg er for øvrigt bange for at køre galt. når jeg sidder bag et rat får jeg koldsved og ryster frygteligt.

mvh Anja

Anmeld

22. oktober 2010

LinLin

Jeg har ikke kørekort, bor i århus, og bybusserne er bare nemmer at komme rundt med, med barnevogn... Synes det fungere rigtig godt, men har så heller aldrig prøvet andet...

ÅH jeg synes det er forfærdeligt at komme med bussen her i Århus - HADER at skulle spørge fremmede om de vil hjælpe (man ved jo ikke om det er en med trapper man skal ind i )

Til spørgsmålet: Ja jeg har kørekort - og en dejlig lille Alto . Tog det for 3 år siden - vi havde ikke bil da jeg boede hjemme ved min mor, så tog det først da jeg købte bil med Davids far

Er 26 i øvrigt...

Anmeld

22. oktober 2010

SHERO

D & A's mor skriver:

ÅH jeg synes det er forfærdeligt at komme med bussen her i Århus - HADER at skulle spørge fremmede om de vil hjælpe (man ved jo ikke om det er en med trapper man skal ind i )

Til spørgsmålet: Ja jeg har kørekort - og en dejlig lille Alto . Tog det for 3 år siden - vi havde ikke bil da jeg boede hjemme ved min mor, så tog det først da jeg købte bil med Davids far

Er 26 i øvrigt...

Det er heldigvis meget sjældent det er de gamle busser med trapper... Der overvejer jeg ofte at vente på den næste, men folk tilbyder altid deres hjælp, det mest hvis der ikke er andre ved stoppestedet... :-)

Anmeld

22. oktober 2010

JulieE

Jeg er 32 år, har 2 børn og kørekort både til alm personbil og til lastbil Selvom jeg cykler mest til dagligt kunne jeg dog ikke undvære mit kørekort

Anmeld

22. oktober 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Ja jeg har også kørekort. Fik både bil og kort da jeg var 18 og for 3 år siden valgte jeg også at få tilmotorcykel. Ville slet ikke kunne leve uden min bil, det ville være ligesom at tage min frihed fra mig hvis jeg ikke har min egen bil, så herhjemme har vi hver sin bil og motorcykel

Anmeld

22. oktober 2010

L.J.L

Jeg er så også en af dem der er over 30 og ikke har kørekort. Vi bor på Nørrebro, så her er det meget nemmere at tage cyklen eller det offentlige!

Men når vi flytter ud af byen en dag, så vil jeg overveje at få mig et kørekort..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.