Tjuhl, Baby Juhl!! fødselsdag idag? (update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

Spændende... Skal hun føde hjemme? 

Ja:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Samus1983

Hep hep Trine Og baby Juhl!!!

Hvor spændende... Nøj hvor jeg elsker, når man sådan kan følge med fra "sidelinien".. Kommer til at tænke på da jeg fødte min datter...

Glæder sig til hvilken lækkermås der gemmer sig i den smukke mave!!!

/mira

Anmeld

19. oktober 2010

businesstigger

Hep hep hep på Trine, Søren og Baby Juhl.

Glæder mig på jeres vejne at I endelig snart får lov til at møde jeres lille mirakel

Anmeld

19. oktober 2010

klmf

Stumpen skriver:

Nåh ja, du siger da noget -det er da bare det jeg gør. I stedet for at holde debatterne der hvor de hører til

Jamen ryger de ikke på forsiden uanset hvilket emne de bliver oprettet under, så de popper jo op alligevel. Eller hvad? Har ikke helt regnet ud om der er indstillinger på debatten så man kan sortere i det

Det var heller ikke for at være et surt løg men sådan som siden kommer op ved mig lægger jeg aldrig rigtig mærke til hvad de er oprettet under.

Hilsen teknik-spasseren

Anmeld

19. oktober 2010

Lone Jakobsen

Ni-ko-li-ne skriver:

hej piger

der er lige kommet en sms fra Trine. Hun har været ved JM idag, og var så blød, at JM kunne skubbe hende åben! så smerterne har ikke været forgæves!

en halv time efter begyndte veerne, de er siden kommet med 5 min mellemrum og har en varighed af 1- 2 minutter. De er taget til i styrke.

FG ville lige forberede den JM der skal hjem til Trine, da hun jo kommer fra Odense. Og Trines mor er på vej fra KBH.

Trine føler ikke selv hun har brug for en JM endnu, men da JM kommer fra Odense, skal der ringes i forholdsvis god tid! :0)

veerne gør rigtig nas... men Trine er bare ved rigtigt godt mod!!

knus

uhh så spændende.... hep hep hep

Anmeld

19. oktober 2010

wamse

Ejjjj hvor super spændende

Anmeld

19. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ni-ko-li-ne skriver:

Ja:0)

Intet nyt, vel?

Anmeld

19. oktober 2010

isimaven

hep hep hep fra lolland

Anmeld

19. oktober 2010

Stumpen

lotchen skriver:

Jamen ryger de ikke på forsiden uanset hvilket emne de bliver oprettet under, så de popper jo op alligevel. Eller hvad? Har ikke helt regnet ud om der er indstillinger på debatten så man kan sortere i det

Det var heller ikke for at være et surt løg men sådan som siden kommer op ved mig lægger jeg aldrig rigtig mærke til hvad de er oprettet under.

Hilsen teknik-spasseren

Det kommer an på din indstilling, som du selv skriver.. Jeg har 5 debatter der dukker op på min forside..

Anmeld

19. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Rosa skriver:

Intet nyt, vel?

Noope

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.