Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stumpen skriver: Ikke for at være et surt løg, men kunne du så ikke rykke dem ind under debatten "fødsel"?? At en baby-bruger er i gang med at føde er da spændende, men ligefrem updates....hmm.... nok bare mig -Anja
Ikke for at være et surt løg, men kunne du så ikke rykke dem ind under debatten "fødsel"?? At en baby-bruger er i gang med at føde er da spændende, men ligefrem updates....hmm.... nok bare mig
-Anja
Jeg vil også gerne have up-dates..... Tror ikke jeg er den eneste - og man er jo velkommen til at springe dem over
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jubiii hvor er det spændende!
lotchen skriver: Jeg vil også gerne have up-dates..... Tror ikke jeg er den eneste - og man er jo velkommen til at springe dem over
Nåh ja, du siger da noget -det er da bare det jeg gør. I stedet for at holde debatterne der hvor de hører til
iiiiiiiiiiih hvor er det altså spændende!
Vil også sidde og heppe på dig hele vejen Trine!
Glæder mig SÅ meget til at se billeder af Baby Juhl og høre hvad kønnet er!
Ni-ko-li-ne skriver: Der er rigtig mange som gerne vil opdateres omkring dette...
Der er rigtig mange som gerne vil opdateres omkring dette...
og de kan ikke finde ind på debatten "fødsel"???
Stumpen skriver: og de kan ikke finde ind på debatten "fødsel"???
Take it easy - hvis de havner forkert så skal jeg nok flytte dem ind under fødsel og så er alle glade
Stumpen skriver: Nåh ja, du siger da noget -det er da bare det jeg gør. I stedet for at holde debatterne der hvor de hører til
Smid dem ind under fødsel
Nuuuiii, hvor spændende. Det er nok en af de mere ventede baby'er på baby.dk
Jeg tror også dreng
Og glæææder mig til nyt.
AG
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128