Tjuhl, Baby Juhl!! fødselsdag idag? (update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

karina1980

Ni-ko-li-ne skriver:

hej piger

der er lige kommet en sms fra Trine. Hun har været ved JM idag, og var så blød, at JM kunne skubbe hende åben! så smerterne har ikke været forgæves!

en halv time efter begyndte veerne, de er siden kommet med 5 min mellemrum og har en varighed af 1- 2 minutter. De er taget til i styrke.

FG ville lige forberede den JM der skal hjem til Trine, da hun jo kommer fra Odense. Og Trines mor er på vej fra KBH.

Trine føler ikke selv hun har brug for en JM endnu, men da JM kommer fra Odense, skal der ringes i forholdsvis god tid! :0)

veerne gør rigtig nas... men Trine er bare ved rigtigt godt mod!!

knus

ihh hvor er det spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ni-ko-li-ne skriver:

hej piger

der er lige kommet en sms fra Trine. Hun har været ved JM idag, og var så blød, at JM kunne skubbe hende åben! så smerterne har ikke været forgæves!

en halv time efter begyndte veerne, de er siden kommet med 5 min mellemrum og har en varighed af 1- 2 minutter. De er taget til i styrke.

FG ville lige forberede den JM der skal hjem til Trine, da hun jo kommer fra Odense. Og Trines mor er på vej fra KBH.

Trine føler ikke selv hun har brug for en JM endnu, men da JM kommer fra Odense, skal der ringes i forholdsvis god tid! :0)

knus

En bøn til dig: Vil du ikke være en kæmpesød darling og oprette nye tråde når du opdaterer? Bare så man slipper for rooode igennem en kilometerlang tråd igennem for at få centimetertallet

Knus og kram fra Rosa - som egentlig har computerfri aften og lovet Svenskefanden at han har min fulde opmærksomhed

Anmeld

19. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Rosa skriver:

En bøn til dig: Vil du ikke være en kæmpesød darling og oprette nye tråde når du opdaterer? Bare så man slipper for rooode igennem en kilometerlang tråd igennem for at få centimetertallet

Knus og kram fra Rosa - som egentlig har computerfri aften og lovet Svenskefanden at han har min fulde opmærksomhed

Det lover jeg... Var allerede planen

Anmeld

19. oktober 2010

Moderator

Ni-ko-li-ne skriver:

Anmeld

19. oktober 2010

<3

Fantastisk Jamen go go go Trine

Anmeld

19. oktober 2010

lisbethita

Ni-ko-li-ne skriver:

hej piger

knus

Uhhhh....vildt!!! krydser fingre for hende og at det går godt!!! knus

Anmeld

19. oktober 2010

Stumpen

Ni-ko-li-ne skriver:

Ikke for at være et surt løg, men kunne du så ikke rykke dem ind under debatten "fødsel"?? At en baby-bruger er i gang med at føde er da spændende, men ligefrem updates....hmm.... nok bare mig

-Anja

Anmeld

19. oktober 2010

Lise

Uuuuhh, spændende!

Jeg har hele tiden tænkt på Baby Juhl som en dreng, og jeg gætter konsekvent forkert

Anmeld

19. oktober 2010

Susanne79

IIIHHHHH....... hvor er det spændende. Glæder mig til at få updates. 

Hep hep Trine

Anmeld

19. oktober 2010

Moderator

Lise skriver:

Uuuuhh, spændende!

Jeg har hele tiden tænkt på Baby Juhl som en dreng, og jeg gætter konsekvent forkert

Hahaha, samme her Jeg gætter ALTID forkert og jeg har også gættet dreng, men jeg er dog kommet lidt i tvivl...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.