Tjuhl, Baby Juhl!! fødselsdag idag? (update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Stumpen skriver:

og de kan ikke finde ind på debatten "fødsel"???

Prøv lige at tage det roligt, er der nogen der har generet dig? Jeg kigger udenom indlæg dagligt fordi jeg ved det ikke er noget for mig... Og jo jeg er sikker på at de lige så fint kan finde derind så vel som at du ville kunne finde udenom dette indlæg... Det er jo ikke skrevet for at genere nogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Rosa skriver:

Smid dem ind under fødsel

Will do

Anmeld

19. oktober 2010

Stumpen

Ni-ko-li-ne skriver:

Prøv lige at tage det roligt, er der nogen der har generet dig? Jeg kigger udenom indlæg dagligt fordi jeg ved det ikke er noget for mig... Og jo jeg er sikker på at de lige så fint kan finde derind så vel som at du ville kunne finde udenom dette indlæg... Det er jo ikke skrevet for at genere nogen

Ved du hvad, bare glem det, jeg spørger i en pæn tone om de ikke kan flyttes så, hvis der kommer flere tråde om samme emne..

Anmeld

19. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

For VILDT

Vi hepper. - Dog tipper jeg på lige over midnat 201010 er en cool fødselsdag at få

Anmeld

19. oktober 2010

bagger26

juhuuu endelig, så får hun den hjemmefødsel hun har drømt om, dejligt... Held og lykke trine..

Jeg gætte også på en pige..

Anmeld

19. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Stumpen skriver:

Ved du hvad, bare glem det, jeg spørger i en pæn tone om de ikke kan flyttes så, hvis der kommer flere tråde om samme emne..

Jeg synes ikke det var en pæn tone som du skrev i før... Om de ikke kunne finde ind i en anden kategori... Men som du nok kan læse flytter vi opdateringer til emnet fødsel...

Anmeld

19. oktober 2010

Stumpen

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg synes ikke det var en pæn tone som du skrev i før... Om de ikke kunne finde ind i en anden kategori... Men som du nok kan læse flytter vi opdateringer til emnet fødsel...

Så er vi jo tilbage ved snakken om hvordan man læser det skrevne ord.....

Anmeld

19. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Stumpen skriver:

Så er vi jo tilbage ved snakken om hvordan man læser det skrevne ord.....

Præcis... Du synes jo heller ikke at jeg skrev i en pæn tone... Det kommer an på hvordan man læser det...
Men du fik det du spurgte efter

God aften

Anmeld

19. oktober 2010

Sujan

Tænk at hun snart får sin baby Juhl i armene..

Ih altså.. Da vi startede projekt baby fulgte jeg hendes op og nedture ligesom de fleste andre herinde og nu sker det endelig...

Ej altså de har så meget fortjent det.. Glæder mig til at se den lille mirakel baby der har givet så meget håb til os andre som har prøvet længe... Krydset fingre for det bliver en super fødsel

Anmeld

19. oktober 2010

Mira0911

Ni-ko-li-ne skriver:

hej piger

der er lige kommet en sms fra Trine. Hun har været ved JM idag, og var så blød, at JM kunne skubbe hende åben! så smerterne har ikke været forgæves!

en halv time efter begyndte veerne, de er siden kommet med 5 min mellemrum og har en varighed af 1- 2 minutter. De er taget til i styrke.

FG ville lige forberede den JM der skal hjem til Trine, da hun jo kommer fra Odense. Og Trines mor er på vej fra KBH.

Trine føler ikke selv hun har brug for en JM endnu, men da JM kommer fra Odense, skal der ringes i forholdsvis god tid! :0)

veerne gør rigtig nas... men Trine er bare ved rigtigt godt mod!!

knus

Spændende... Skal hun føde hjemme? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.