Tjuhl, Baby Juhl!! fødselsdag idag? (update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Ranarupta

Ni-ko-li-ne skriver:

hej piger

der er lige kommet en sms fra Trine. Hun har været ved JM idag, og var så blød, at JM kunne skubbe hende åben! så smerterne har ikke været forgæves!

en halv time efter begyndte veerne, de er siden kommet med 5 min mellemrum og har en varighed af 1- 2 minutter. De er taget til i styrke.

FG ville lige forberede den JM der skal hjem til Trine, da hun jo kommer fra Odense. Og Trines mor er på vej fra KBH.

Trine føler ikke selv hun har brug for en JM endnu, men da JM kommer fra Odense, skal der ringes i forholdsvis god tid! :0)

veerne gør rigtig nas... men Trine er bare ved rigtigt godt mod!!

knus

Ihh, hvor spændende!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Mimic

hep hep hep

Hvor er det spændende 

Anmeld

19. oktober 2010

grinny

Hvor er det bare spændende. Jeg er stadig sikker på at det er en dreng 

Anmeld

19. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

JUBIIIIIIIII ENDELIG!

Havde en virkelig stærk fornemmelse af at det ville blive en 20/10 baby, og det bliver det måske nok også!?

Men hvilken en af slagsen??? Jeg er lost.

Hepper og sender tanker til Jer Håber det bliver en vidunderlig hjemmefødsel.

Anmeld

20. oktober 2010

mariamiss6

Arj hvor fantastisk.... Kan da slet ikke vente til imorgen med at få nyheden om baby juhl i armene på sine forældre.....

Godt jeg har feriedag imorgen også

Anmeld

20. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Stadig intet nyt?????

Anmeld

20. oktober 2010

mariamiss6

Rosa skriver:

Stadig intet nyt?????

apparently not.... Ser ud til Karina er hoppet i seng, så jeg går ud fra den gode Tjuhl ikke har sendt hende nogle updaterende sms'er.... Vi får nok først beskeden imorgen

Hvad siger svenskefanden til du nu alligevel igen gemmer dig ved skærmen

Anmeld

20. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

apparently not.... Ser ud til Karina er hoppet i seng, så jeg går ud fra den gode Tjuhl ikke har sendt hende nogle updaterende sms'er.... Vi får nok først beskeden imorgen

Hvad siger svenskefanden til du nu alligevel igen gemmer dig ved skærmen

Ha! Det sidste han sagde var "Zzzzzzzzzzzzz" Jeg er oppe og flaske lillemanden Hvad er din undskyldning?

Anmeld

20. oktober 2010

mariamiss6

Rosa skriver:

Ha! Det sidste han sagde var "Zzzzzzzzzzzzz" Jeg er oppe og flaske lillemanden Hvad er din undskyldning?

At trappen til sengen er lang.... og langt langt langt borte fra min siddeplads her i sofaen....

At jeg venter på der skal ske noget godt - gud ved hvad og hvorfor min krop tror det kommer lige nu og her.....

Og at jeg er måske bare en lille smule bidt af både f5 og et lille bitte DOS spil jeg just er blevet genforenet med

Anmeld

20. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

De damer, jeg har ikke hørt mere fra Trine. Jeg er sikker på at hun har brug for at koncentrere sig enten om at føde eller om baby og om at hvile sig...

Men ih hvor jeg glæder mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.