Tjuhl, Baby Juhl!! fødselsdag idag? (update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Uhh... Spændende..

Hep hep hep...

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

B&J

Masser af vee støv her fra hep hep hep

Anmeld

19. oktober 2010

Sunflower

Hep hep

Anmeld

19. oktober 2010

serinasmor

hvor spændende ... så håber vi at alt går præcist som det skal så hun kan fejre babyjuhls fødselsdag i eget hjem

og at hun hurtigt kommer på benene og godt igang med hedndes nye liv som mor ...

det er i øvrigt en fb jeg glæder mig til at læse og jeg er jo nok ikke den eneste

serinasmor

Anmeld

19. oktober 2010

NinaNymannMadsen

uh krydser fingre for der snart sker noget.

Anmeld

19. oktober 2010

sarahb

weeee hvor dejligt der endelig sker noget

Anmeld

19. oktober 2010

Sara_S

Ni-ko-li-ne skriver:

hej piger

der er lige kommet en sms fra Trine. Hun har været ved JM idag, og var så blød, at JM kunne skubbe hende åben! så smerterne har ikke været forgæves!

en halv time efter begyndte veerne, de er siden kommet med 5 min mellemrum og har en varighed af 1- 2 minutter. De er taget til i styrke.

FG ville lige forberede den JM der skal hjem til Trine, da hun jo kommer fra Odense. Og Trines mor er på vej fra KBH.

Trine føler ikke selv hun har brug for en JM endnu, men da JM kommer fra Odense, skal der ringes i forholdsvis god tid! :0)

veerne gør rigtig nas... men Trine er bare ved rigtigt godt mod!!

knus

Hurra!

Kunne godt mærke h*n var på vej idag!! 

Hiiiiiiii...  Hvor er det godt! Glæder mig rigtig meget til at se den lille! 

Og jeg tror det bliver en dreng! Hehehe! 

Anmeld

19. oktober 2010

quar20

Hvor er det dog HELT fantastisk at lukke siden op her på baby.dk også læse at der LANGT om længe sker noget med baby Juhl..!!

Ønsker hende alt det bedste og håber hun får en helt fantastisk fødsel..!! Ikke mindst håber jeg at alle de gode forestillinger hun har blir opfyldt ..!!

Ihhh altså hvor er det spændende..!! Jeg gider ikke engang gætte på hvad kønnet er.. JEG VED DET BLIR ET BARN ( sagt i bedste Dirch passer stil : Blev det et barn? ) ...!!

HEP HEP til TJUHL her fra Gassum

Anmeld

19. oktober 2010

Riksen

Ih, hvor spændende! Det er bare ekstraspændende- og vigtigt at logge på baby.dk i disse tider, når nu man skal holde sig opdateret på Babyjuhls snarlige fødsel.

Ih, så sker der endelig noget! Hep, hep, hep

Jeg tror også at det er en pige.

Anmeld

19. oktober 2010

Diana...

Ihh hvor fantastisk. en masse hep hep hep her fra. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.