Dinna88 skriver:
Tror bestemt ikke du bliver stemplet for den gode gerning, så det er da kun positivt, at du ikke er ano?
Det er da også SÅ synd, du har da klart gjort det rette
det lyder forfærdeligt. Især når man så har læst en søøørens masse om konsekvenserne af omsorgssvigt.
Hvor gammel er datteren? For måske kan hun være så ung/lille, at konsekvenserne af omsorgssvigt som foster ikke ses endnu?
Datteren er næsten 2 år og moderen er 23 år. At hun har røget, mens hun var gravid, kan ikke ses nu, men jo, måske når hun blir´ ældre.
Jeg har en søster, som jeg ikke snakker med mere, som røg cigaretter og drak, mens hun var gravid med min nevø - han har idag ADHD. Jeg ved ikke om det er pga. at hun drak og røg, men det har da heller ikke gjort det bedre.
Samme nummer lavede hun, da hun var gravid med min niece - hun blev født for tidligt og har i dag astma 
Jeg har altid sagt, jeg ville stoppe med og ryge, når jeg blev gravid, og det gjorde jeg! Jeg blev gravid i januar måned og i februar stoppede jeg. Det smagte af h. til! Heldigvis, men jeg var stoppet alligevel.
Vil også gerne tro at jeg har noget og gøre med at min veninde er nede på 2 cigaretter om dagen. Hun har termin d. 10. nov., og HVER gang, jeg har været på besøg hos hende, og hun hos mig, har jeg nævnt hendes rygning. Hun har garenteret været pisse irriteret på mig, men jeg er ligeglad. Hun ryger dårlig nok mere, og næste gang, jeg ser hende, får hun også at vide, at hun jo lige godt kan stoppe, når det ikke er mere, hun ryger