Okay ved ikke helt hvor jeg skal starte!!!!
Men jeg VIL altså blande mig.. he he
Jeg vil gerne spise økologisk men det er ikke en religion for mig, der er også en økonomi der skal hænge sammen og varer der ikke altdi er så nemme og få fat i osv osv osv. Men at det skulle være omsorgssvigt i forhold til min datter kan jeg slet ikke se (nu går jeg lige lidt back to basic der hvor debatten startede)
Jeg syntes bestemt heller ikke at den smule make up jeg brugte under graviditeten er omsorgssvigt det vil jo være det samme som at forbyde (ved lov) at gravide drikker en cola (pga e-numre, mængde af sukker osv osv.
Syntes så det er liiiiiidt sjovt at så mange hidser sig op fordi der bliver nævn taaaaa daaaaa RYGNING!!
Har faktisk læst samtlige indlæg i denne debat og syntes det er skræmmende så "grimt" nogle snakker til andre.... I skulle skamme jer!!!
Jeg er ryger og vi ryger også herhjemme men kun inde på kontoret med åbent vindue, et værelse vores datter på ingen måder har adgang til, har vi gæster der ryger er det også derinde men jeg syntes besmet ikke jeg er skyldig i omsorgssvigt, hverken selv om jeg ryger eller gud forbyde det bruger parafume og ikke altid spiser økologisk.
JEG ER EN GOD OG KÆRLIG MOR!! Basta, tror vi alle gør hvad vi kan på hver vores måde.
Anmeld