Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lækkert
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu har jeg også prøvet Kunne ikke lade være med at købe noget mere også de har jo vildt sødt tøj.
amandamh skriver: lækkert
Ja det synes jeg også. Nu har jeg godt nok en dreng men synes det er fedt de giver gratis tøj
tatii72 skriver: Nu har jeg også prøvet Kunne ikke lade være med at købe noget mere også de har jo vildt sødt tøj.
Hehe... det var godt du også fandt noget andet du kunne bruge
Low skriver: Med pufærmer, hvor sødt
Med pufærmer, hvor sødt
Den er faktisk rigtig sød, og ved den body kunne man vælge måned
StephanieJ skriver: Den er faktisk rigtig sød, og ved den body kunne man vælge måned
Ja det så jeg også . Det er meget fedt
Low skriver: Ja det så jeg også . Det er meget fedt
Bestil den da
StephanieJ skriver: Bestil den da
Jeg sad og overvejede det men jeg har bestilt en gang før, men det kunne godt være at man skulle prøve . Så kan min veninde få den . Jeg har en dreng nemmelig
Low skriver: Jeg sad og overvejede det men jeg har bestilt en gang før, men det kunne godt være at man skulle prøve . Så kan min veninde få den . Jeg har en dreng nemmelig
Men ved ikke om grunden til at jeg kunne igen var fordi det var min kærestes navn (havde fået lov af ham)Men undrer mig, for det er jo stadig samme husstand
StephanieJ skriver: Men ved ikke om grunden til at jeg kunne igen var fordi det var min kærestes navn (havde fået lov af ham)Men undrer mig, for det er jo stadig samme husstand
Det burde ikke være fordi at det var et andet navn.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128