Gratis pige body..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.984 visninger
76 svar
0 synes godt om
15. oktober 2010

Low

http://www.avraforlaura.org/Shop/Product/?shopid=25&product=144702

Jeg har selv prøvet at bestille den her til min veninde og det koster ikke noget. Ikke engang fragt. Da jeg skulle bestille den så kom jeg til noget hvor man skulle bruge dankort(0 kr) og så lukkede jeg bare siden uden at bruge kortet og så forventede jeg ikke at "købet" var gået igennem men efter få dage så lå den i min post kasse og der var faktisk også en lille vingumme pakke i brevet og et papir hvor der stod noget med tak og sådan men det kostede intet så nu vil jeg lige dele det med jer hvis i kan bruge dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Low

Jeg ville ikke mene det er en størrelse 50. Den er lidt stor i det

Anmeld

15. oktober 2010

JustAnotherName

Waow, det er ellers en sjælden ting i disse tider, at man bare får noget forærende, helt uden at skulle betale på én eller anden vis.

Desværre kan jeg personligt ikke lige i dette tilfælde drage fordel af det, da det KUN er str. 50 / 0-3 måneder. Og mine piger er noget større. Men sikke en god idé f.eks. som gave til en venindes nyfødte

Super at dele de gratis glæde med andre!
Der er sikkert mange herinde, som vil kunne få glæde af det jo.

Anmeld

15. oktober 2010

JustAnotherName

Low skriver:

Jeg ville ikke mene det er en størrelse 50. Den er lidt stor i det

Der står også 0-3 måneder. Og en baby på 3 måneder bruger IKKE størrelse 50 ihvertfald ....med mindre de er født for tidligt og er meget meget små.

Anmeld

15. oktober 2010

Low

JustAnotherName skriver:

Der står også 0-3 måneder. Og en baby på 3 måneder bruger IKKE størrelse 50 ihvertfald ....med mindre de er født for tidligt og er meget meget små.

Ja netop hehe. Der står både størrelse 50 og der står fra 0 - 3 mdr.

Anmeld

15. oktober 2010

Low

JustAnotherName skriver:

Waow, det er ellers en sjælden ting i disse tider, at man bare får noget forærende, helt uden at skulle betale på én eller anden vis.

Desværre kan jeg personligt ikke lige i dette tilfælde drage fordel af det, da det KUN er str. 50 / 0-3 måneder. Og mine piger er noget større. Men sikke en god idé f.eks. som gave til en venindes nyfødte

Super at dele de gratis glæde med andre!
Der er sikkert mange herinde, som vil kunne få glæde af det jo.

Ja det håber jeg også . I starten da jeg kiggede på det så tænkte jeg at der sikkert ville være et eller andet ved det men det kostede mig ikke en øre hehe

Anmeld

15. oktober 2010

Steph_Laurits

Trykkede du ikke kort oplysninger ind eller hvordan skal det forståes?

Anmeld

15. oktober 2010

Low

StephanieJ skriver:

Trykkede du ikke kort oplysninger ind eller hvordan skal det forståes?

Nej det gjorde jeg ikke. Jeg har ikke engang dankort. Da der stod jeg skulle skrive kort oplysninger så lukkede jeg siden men jeg fik den alligevel.

Anmeld

15. oktober 2010

Steph_Laurits

Low skriver:

Nej det gjorde jeg ikke. Jeg har ikke engang dankort. Da der stod jeg skulle skrive kort oplysninger så lukkede jeg siden men jeg fik den alligevel.

Hmm okay. Underligt.

Men ja jeg lukkede også bare siden, for gad ikke hente mit kort
Så må jeg se om jeg er ligeså heldig

Anmeld

15. oktober 2010

Low

StephanieJ skriver:

Hmm okay. Underligt.

Men ja jeg lukkede også bare siden, for gad ikke hente mit kort
Så må jeg se om jeg er ligeså heldig

Ja lad os håbe det .

Jeg har faktisk et billede af den body som jeg fik

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.