Gratis pige body..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2010

Nadia&Daniel

Ved du om der kun er til piger??? vi ved nemlig ikke hvad vi venter os om små 14 dage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

SoffiLine

jeg har også prøvet nu, men tør ikke taste mine kort oplysninger! har for få dage siden modtaget et brev fra banken om at mine kort oplysninger er blevet stjålet fra mig SURT:

Men håber den kommer alligevel

Tak for linket

Anmeld

16. oktober 2010

Low

Kit skriver:

Jeg har modtaget min gratis body idag med posten - Super!

Tak for linket.

Fedt !

Det var så lidt

Anmeld

16. oktober 2010

Low

Nadia&Daniel skriver:

Ved du om der kun er til piger??? vi ved nemlig ikke hvad vi venter os om små 14 dage..

Jeg tror det kun er til piger. 

Anmeld

16. oktober 2010

Low

SoffiLine skriver:

jeg har også prøvet nu, men tør ikke taste mine kort oplysninger! har for få dage siden modtaget et brev fra banken om at mine kort oplysninger er blevet stjålet fra mig SURT:

Men håber den kommer alligevel

Tak for linket

Man behøver ikke at taste konto nummer ind .

Anmeld

16. oktober 2010

Lisbeth1985

Tak for linket Jeg har også bestilt en til min veninde som venter sig, så må vi ses om den kommer

Anmeld

16. oktober 2010

Low

Lisbeth1985 skriver:

Tak for linket Jeg har også bestilt en til min veninde som venter sig, så må vi ses om den kommer

Det var så lidt . Du skulle meget gerne få den hjem

Anmeld

17. oktober 2010

BabyMus

Jeg bestilte også en i går morges, efter jeg havde læst det her. Og den kom med posten allerede i dag, de er godt nok hurtige! Jeg lukkede også bare ned da man skulle taste kortoplysninger ind.

Jeg synes godt den kan bruges til en dreng også. Den er hvid med små lyserøde blomster, grønne blade og små gule citroner. Synes ikke man tænker pige når man ser den. Ville gerne give en dreng den på, det tror jeg altså ikke man ville tænke over. (:

Anmeld

17. oktober 2010

BabyMus

Nadia&Daniel skriver:

Synes godt den kan bruges til en dreng også. (:

Den er hvid med små lyserøde blomster, grønne blade og gule citroner. Men man skal helt tæt på før man ser hvad det er, og med et par bukser i "drengefarver" så ville man slet ikke tænke over der er lidt lyserødt på.

Bare min mening da jeg så den. (:

Anmeld

17. oktober 2010

twinboys

Ej tak det vil jeg da også lige benytte mig af...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.