Gratis pige body..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Rillo

Så er det prøvet..en ekstra body kan man altid bruge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Low

Rillo skriver:

Så er det prøvet..en ekstra body kan man altid bruge

De andre der har prøvet har også modtaget den forholdsvis hurtigt så lad os håbe du også får din hurtigt .

Da jeg prøvede så fik jeg også en lille vingummipose med hehe. Lidt underligt tænkte jeg men jeg spiste dem bare

Anmeld

29. november 2010

Steph_Laurits

Low skriver:

Okay, der står godt nok at det kun er 1 pr husstand . Lad os håbe at de ikke opdager det

I know. Men de sendte en :-)
Regnede faktisk ikke med det! Den er super fin hvid med pufærmer. Den bliver min venindes datter glad for

Anmeld

29. november 2010

Frøken J.

Ved ikke om det er dårlig karma at bestille allerede inden man er gravid, men gratis goder kan jeg da ikke sige nej til

Anmeld

29. november 2010

Low

StephanieJ skriver:

I know. Men de sendte en :-)
Regnede faktisk ikke med det! Den er super fin hvid med pufærmer. Den bliver min venindes datter glad for

Med pufærmer, hvor sødt

Anmeld

29. november 2010

Low

Secrets skriver:

Ved ikke om det er dårlig karma at bestille allerede inden man er gravid, men gratis goder kan jeg da ikke sige nej til

Det synes jeg godt man kan .

Du får lige noget baby-støv med på vejen. Det skal jeg alligevel ikke bruge pt

Anmeld

29. november 2010

Frøken J.

Low skriver:

Det synes jeg godt man kan .

Du får lige noget baby-støv med på vejen. Det skal jeg alligevel ikke bruge pt

Tak! Jeg bør nok holde op med at være så utålmodig. Smed p-pillerne for en uge siden, og har fået menses i dag, så kroppen skal jo lige finde sig selv og få ægløsning, før der kan ske noget

Anmeld

29. november 2010

Mullebergen

Hmm, jeg skal taste kortoplysninger ind, ellers kan jeg ikke komme videre 

Anmeld

29. november 2010

Low

Secrets skriver:

Tak! Jeg bør nok holde op med at være så utålmodig. Smed p-pillerne for en uge siden, og har fået menses i dag, så kroppen skal jo lige finde sig selv og få ægløsning, før der kan ske noget

Nåe okay . Ja det har du ret i

Anmeld

29. november 2010

Low

MatildeS skriver:

Hmm, jeg skal taste kortoplysninger ind, ellers kan jeg ikke komme videre 

Ja da jeg kom til det så lukkede jeg bare siden ned uden at have skrevet de oplysninger ind og jeg fik det alligevel. Der er andre her på baby som har gjort det samme som mig og stadig fået det. Men du skal nu ikke bare bange for at de trækker nogle penge fra din konto, det er jeg ret sikker på at de ikke gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.