Gratis pige body..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Jeg bestilte en for to dage siden , den er ikke kommet endnu Øv Øv

Modtaget din???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Nadia&Daniel

eg har også modtaget min - første gang var det en med kirsebær på, anden gang var det med kaniner på

Anmeld

11. december 2010

Den lykkelige

Low skriver:

http://www.avraforlaura.org/Shop/Product/?shopid=25&product=144702

Jeg har selv prøvet at bestille den her til min veninde og det koster ikke noget. Ikke engang fragt. Da jeg skulle bestille den så kom jeg til noget hvor man skulle bruge dankort(0 kr) og så lukkede jeg bare siden uden at bruge kortet og så forventede jeg ikke at "købet" var gået igennem men efter få dage så lå den i min post kasse og der var faktisk også en lille vingumme pakke i brevet og et papir hvor der stod noget med tak og sådan men det kostede intet så nu vil jeg lige dele det med jer hvis i kan bruge dette

Jeg prøvede også og har fået den sødste lille body til vores kommende lille pige

Anmeld

11. december 2010

Low

milopilo skriver:

Jeg prøvede også og har fået den sødste lille body til vores kommende lille pige

Super, godt i kunne bruge det 

Anmeld

12. december 2010

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Modtaget din???

Ja nu har jeg modtaget den .. Dog er den liiidt for piget til Oscar

Anmeld

12. december 2010

TrineCT

Nu har jeg bestilt, så må vi se hvad der sker. Bare lidt underligt at man skal angive kontokort oplysninger.

Trine

www.smart-babytøj.dk

Anmeld

12. december 2010

Low

TrineCT skriver:

Nu har jeg bestilt, så må vi se hvad der sker. Bare lidt underligt at man skal angive kontokort oplysninger.

Trine

www.smart-babytøj.dk

Man behøver heller ikke at udfylde konto nr. Da jeg kom til det så lukkede jeg bare ned og så kom den alligevel med posten

Men jeg er nu sikker på de ikke trækker nogle penge alligevel. Måske er det en sikkerhed for hvis du bestiller 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.