Det med at finde personer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

quar20

Min veninde forsøgte at finde hendes far for øhh det er vel 2 år siden nu..!! Hun og diverse steder kunne bare slet ikke hjælpe med at komme videre.. Hun skrev derfor til se og hør og hendes historie og sørme om de ikke tog den op..!

de fik hjælp fra holdet bah sporløs - og pludselig dukkede der info op omkring ham.. og en aften meget sendt blev hun ringet op og hun ku pakke og nå til lufthavnen inden for 3 timer for de sku altså afsted nu... de havde fundet hendes far.. ..

Afsted tog Anne og idag har hende og hendes far mødt og besøgt hinanden flere gange... Se og hør fulgte historien i 3 blade...!!

Idag har Anne fået en søn - han har dog kun set ham over cam på computeren - men han skal på besøg hos dem snarest.. ..

Vil bare sige hvor der er vilje er der altså en vej..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Becks

Missi skriver:

Hey Tøser

Der var sporløs her til aften, som jeg har meldt mig til, men tror desværre ikke jeg har sendt dem oplysninger nok til at de gider bruge tid på mig..

Jeg leder efter min far, som ingen kendskab har til mig. Kender hans efternavn og ved hvor han boede for 23-24 år siden. Ved han har to piger der er 2 og omkring 4 år yngre end mig

Ved i evt. noget om hvordan man som alm. person kan finde frem til en person med de oplysninger? eller er det bare heeelt umuligt?

Håber i kan komme med nogen forslag

Kram  

http://www.krak.dk/person/resultat/john+hald

Ved godt der er mange her, men det er da værd og prøve, der er da en enkelt fra Ålborg 

Anmeld

15. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Silvermist skriver:

1000 tak for dit svar

Ja, jeg har de skønneste forældre og er for evigt taknemmelig for det liv de har givet mig. Jeg har aldrig følt mig anderledes behandlet pga. af adoptionen. Jeg har fået en dejlig barndom takket været mine forældre.

Et digt de har skrevet i min barnets-bog er bl.a "Not flesb from my flesb. Nor bone from my bone, but still miracously, my own. Never forget, you didn´t grow under my heart, but in it".

Og tak for din støtte og søde ord. Jeg har luret lidt på Sporløst´s hjemmeside og overvejer lidt at sende en ansøgning...

Kram

Ej hvor fantastisk smukt. Så så man lige Alexis vræle lidt.

Det må jeg skrive mig bag øret, om jeg må?

Anmeld

15. oktober 2010

Missi

qp skriver:

Er det ham her http://www.mek.dtu.dk/Om_MEK/MEK_ALL.aspx?lg=showcommon&type=person&id=716

Eller ham her http://www.navne.dk/3062512

Kan jeg ikke svare dig på - men sån ret gær så nej, for han bor i nordjylland

Anmeld

15. oktober 2010

Missi

Tutter skriver:

http://www.krak.dk/person/resultat/john+hald

Ved godt der er mange her, men det er da værd og prøve, der er da en enkelt fra Ålborg 

Har jeg prøvet og var ingen gevist ss

Anmeld

15. oktober 2010

Missi

quar20 skriver:

Min veninde forsøgte at finde hendes far for øhh det er vel 2 år siden nu..!! Hun og diverse steder kunne bare slet ikke hjælpe med at komme videre.. Hun skrev derfor til se og hør og hendes historie og sørme om de ikke tog den op..!

de fik hjælp fra holdet bah sporløs - og pludselig dukkede der info op omkring ham.. og en aften meget sendt blev hun ringet op og hun ku pakke og nå til lufthavnen inden for 3 timer for de sku altså afsted nu... de havde fundet hendes far.. ..

Afsted tog Anne og idag har hende og hendes far mødt og besøgt hinanden flere gange... Se og hør fulgte historien i 3 blade...!!

Idag har Anne fået en søn - han har dog kun set ham over cam på computeren - men han skal på besøg hos dem snarest.. ..

Vil bare sige hvor der er vilje er der altså en vej..!!

Må være noget af det sidste jeg gør hvis det andet jeg er i gang med ikke bære noget med sig sidste løsning ss

Anmeld

15. oktober 2010

Turtles

Er helt sikker på at hvis du har en tidligere adresse kan du igennem folkeregistret finde frem til hvor han bor nu. Du skal vist bare betale for at få oplysningerne.
Min ældste søster blev bortadopteret da mine forældre var meget unge dengang. Og da de mistede kontakten med hendes adoptiv forældre, fandt de os mange år efter via. folkeregistret.
Håber det kan hjælpe dig??

Anmeld

15. oktober 2010

louisevl

Hej

Da min mor var barn, havde de et par somre et Wienerbarn på ferie i et par måneder. For to år siden prøvede jeg at undersøge det, da min mor ønskede at få kontakt med hende igen. Vi vidste kun hvad hendes pigenavn var og hendes forældres adresse, da hun var barn, samt hvad nogle af hendes søskende hed. Inde på en hjemmeside, var der en formular hvor man kunne taste disse oplysninger ind og højst 4 mdr. efter skrev min mor og hende sammen igen. Så det kan bestemt lykkes. Desværre kan jeg ikke huske hvilken hjemmeside det var. Men muligvis folkekirkensnødhjælp, eller en lignende organisation. Håber du en dag finder din far

Kram Louise

Anmeld

15. oktober 2010

Missi

Turtles skriver:

Er helt sikker på at hvis du har en tidligere adresse kan du igennem folkeregistret finde frem til hvor han bor nu. Du skal vist bare betale for at få oplysningerne.
Min ældste søster blev bortadopteret da mine forældre var meget unge dengang. Og da de mistede kontakten med hendes adoptiv forældre, fandt de os mange år efter via. folkeregistret.
Håber det kan hjælpe dig??

Har intet på ham andet end et navn og en masse måske ting som oplysninger omkring børn osv,, alder er jeg osse i tvivl om hehe

men har måske fundet en udvej, så det må jeg prøve ss

Anmeld

15. oktober 2010

qp

Missi skriver:

Kan jeg ikke svare dig på - men sån ret gær så nej, for han bor i nordjylland

Jeg synes ellers ham i det øverste link har noget i øjnene som minder lidt om dine.... medmindre du selvfølgelig har din mors øjne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.