Det med at finde personer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.834 visninger
54 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Missi

Hey Tøser

Der var sporløs her til aften, som jeg har meldt mig til, men tror desværre ikke jeg har sendt dem oplysninger nok til at de gider bruge tid på mig..

Jeg leder efter min far, som ingen kendskab har til mig. Kender hans efternavn og ved hvor han boede for 23-24 år siden. Ved han har to piger der er 2 og omkring 4 år yngre end mig

Ved i evt. noget om hvordan man som alm. person kan finde frem til en person med de oplysninger? eller er det bare heeelt umuligt?

Håber i kan komme med nogen forslag

Kram  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

VIPpigen

Uhh, kender du navnene på dine halvsøskende også??

Anmeld

14. oktober 2010

mor-til-vanessa

Missi skriver:

Hey Tøser

Der var sporløs her til aften, som jeg har meldt mig til, men tror desværre ikke jeg har sendt dem oplysninger nok til at de gider bruge tid på mig..

Jeg leder efter min far, som ingen kendskab har til mig. Kender hans efternavn og ved hvor han boede for 23-24 år siden. Ved han har to piger der er 2 og omkring 4 år yngre end mig

Ved i evt. noget om hvordan man som alm. person kan finde frem til en person med de oplysninger? eller er det bare heeelt umuligt?

Håber i kan komme med nogen forslag

Kram  

nej desværre :-( 

held og lykke

Anmeld

14. oktober 2010

Missi

VIPpigen skriver:

Uhh, kender du navnene på dine halvsøskende også??

Nej desværre... men er ALTID bleven samlignet med en der hedder Louise... så måske det er navnet på hende der er 2 år yngre end mig

Anmeld

14. oktober 2010

louise8723

du kunne jo prøve dig frem på facebook?

Anmeld

14. oktober 2010

VIPpigen

Missi skriver:

Nej desværre... men er ALTID bleven samlignet med en der hedder Louise... så måske det er navnet på hende der er 2 år yngre end mig

Okai. Og han har et normalt navn, så han er håbløs at google?? hehe.

Har du papir på at han er far, eller har din mor skrevet ukendt??
tænker om du kan gå på folkeregistret, og få oplyst evt om han stadig bor i den kommune, elle kan få oplyst den anden kommune han bor/boede i efter han flyttede fra deres kommune....

Var det til at forstå??

Anmeld

14. oktober 2010

lisbethita

VIPpigen skriver:

Okai. Og han har et normalt navn, så han er håbløs at google?? hehe.

Har du papir på at han er far, eller har din mor skrevet ukendt??
tænker om du kan gå på folkeregistret, og få oplyst evt om han stadig bor i den kommune, elle kan få oplyst den anden kommune han bor/boede i efter han flyttede fra deres kommune....

Var det til at forstå??

Ja det tænker jeg også på....! 

Anmeld

14. oktober 2010

Missi

Jamen ved han hedder John Hald - så helt alm. er det ikke. men har prøvet at google, facebook, krak osv... men der kom intet jeg kunne bruge ud af det desværre..

På min dåbs attest står der ukendt, netop fordi han INTET ved om mig, og min mor ikke havde intresse i at han viste noget... Er resultat af et engangsknald efter en bytur i jomfru ane gade hehe

Min Moster kender ham så osse - han var ven med hendes venindes x mand- men den ved kan jeg ikke gå for veninden og x manden snakker slet slet ikke sammen.

gav det mening hehe?

Anmeld

14. oktober 2010

Miamaja

Hvad med rigsarkivet? - hvad med at tage derhen og sporg personalet om de kan hjaelpe. de ved garanteret en masse omkring det og kan give dig lidt hjaelp.

Synes det lyder super interessant og haaber du finder frem til ham inden det er for sent

Anmeld

14. oktober 2010

Missi

Miamaja skriver:

Hvad med rigsarkivet? - hvad med at tage derhen og sporg personalet om de kan hjaelpe. de ved garanteret en masse omkring det og kan give dig lidt hjaelp.

Synes det lyder super interessant og haaber du finder frem til ham inden det er for sent

Nu spørg jeg virkelig dumt... men kan jeg osse det i aalborg GG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.