Silvermist skriver:
1000 tak for dine varme ord 
Ja, jeg har nogle rigtig skønne forældre og er for evigt taknemmelig for det liv de har givet mig.
Selvom det bliver et stort følelsesmæssigt skridt at forsøge at finde frem til mine biologiske forældre eller bare lidt viden om min tidligere baggrund, så tror jeg og håber at det bliver det hele værd.
Måske er jeg bare lidt "bange", uden at kunne forklare min "frygt". Eller måske bare lidt usikker på det fremmede. Men jeg er også lidt tilbageholdende, fordi at jeg ikke ved om jeg bryder mig om at stille op til et tv-program. Er frygtelig genert...
Nu får vi at se...
Rigtig mange kram 
Tror vi alle kender til en eller anden form for angst, om det så er edderkopper, eller at finde sin baggrund.
Syntes det er fuldt forståligt man frygter det værste, og det skal man også være forberedt på i sådan en situation som jeres, for muligheden for at blive afvist er der altså.
Er sikker på at hvis du gør et forsøg så vil du ikke fortryde det, om det så ender positivt eller negativt. Men så kan man lukke den kasse en gang for alle. Jeg syntes det er en svær tanke at der er nogen der giver op med deres børn, men glæder mig så over der er andre som kan få lykke af det.
Tv program, så er jeg også genert. Har kun medvirkede i små klip fra dum med min veninde, og det var svært nok

Anmeld