Det med at finde personer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

CamillaT89

Missi skriver:

Jamen ved han hedder John Hald - så helt alm. er det ikke. men har prøvet at google, facebook, krak osv... men der kom intet jeg kunne bruge ud af det desværre..

På min dåbs attest står der ukendt, netop fordi han INTET ved om mig, og min mor ikke havde intresse i at han viste noget... Er resultat af et engangsknald efter en bytur i jomfru ane gade hehe

Min Moster kender ham så osse - han var ven med hendes venindes x mand- men den ved kan jeg ikke gå for veninden og x manden snakker slet slet ikke sammen.

gav det mening hehe?

Hvis du kan finde frem til venindens eks-mand, kan han vel fortælle hvor du skal lede, tænker jeg? Så skal du jo bare finde ham i stedet hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Missi

ct skriver:

Hvis du kan finde frem til venindens eks-mand, kan han vel fortælle hvor du skal lede, tænker jeg? Så skal du jo bare finde ham i stedet hehe

Har jeg osse prøvet, og det er noget rod, for kommer vist til at rode op i nogen ting, som der ikke er så godt... men ja er en vej som heeelt sikkert vil virke

Anmeld

14. oktober 2010

CamillaT89

Missi skriver:

Har jeg osse prøvet, og det er noget rod, for kommer vist til at rode op i nogen ting, som der ikke er så godt... men ja er en vej som heeelt sikkert vil virke

Ja okay.. Så må du holde den som nødløsning

Pøj-pøj med det i hvert fald

Anmeld

14. oktober 2010

VIPpigen

Missi skriver:

Syntes det lyder som en god mulighed. Og så må du forklare dem at denne sag handler om DIG, og ikke hvordan deres forhold er til hinanden, eller hvor meget de hader hinanden.

Du behøver hjælp til at finde din far, og længere er den ikke, så må de sq tilsidesætte  deres behov for at skændes hehe

Anmeld

14. oktober 2010

Missi

VIPpigen skriver:

Syntes det lyder som en god mulighed. Og så må du forklare dem at denne sag handler om DIG, og ikke hvordan deres forhold er til hinanden, eller hvor meget de hader hinanden.

Du behøver hjælp til at finde din far, og længere er den ikke, så må de sq tilsidesætte  deres behov for at skændes hehe

Jeg gir dig heeelt ret, men kan ikke lade værd med at være for sød GG

Men nu har jeg hvertfald skreven til hende på facebook. så må vi se om hun svare hehe...

Anmeld

14. oktober 2010

Silvermist

Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men vil bare ønske dig rigtig meget held og lykke

Jeg er adopteret fra Korea og har også gjort mig mange tanker og forestillinger om mine biologiske forældre, især efter at jeg selv blev mor. I mit tilfælde ser det dog ret umuligt ud, fordi at jeg var hittebarn og boede på at børnehjem indtil jeg var 14 måneder gammel. Jeg blev anbragt på børnehjemmet kun få dage gammel.

Jeg synes bare at det hele stadig virker så fremmedt for mig, at jeg virkelig har opholdt mig på et børnehjem, så langt væk herfra, i så mange måneder. Og at jeg på dette tidspunkt ikke havde nogle forældre som sørgede for mig.

Tænk at der måske går en kvinde og en mand et eller andet sted derude som gav mig liv, fødte mig, og som jeg måske ligner og har arvet noget fra.

Og mon de nogensinde tænker på mig, det barn de fik for 29 år siden?!

Mine forældre har altid snakket åbent, ærligt og kærligt om hvordan jeg blev adopteret, og at jeg kom med en flyvemaskine på en regnvejrsdag, men at da flyet landede, så brød der en solstråle igennem skyerne. De har også gemt en hel mappe med papirer ang. min adoption, både skrevet på engelsk, dansk og koreansk. Den fik jeg da jeg var blevet gammel nok til at sætte pris på den. Det værdsætter jeg uendelig meget.

Leger også tit med tanken om at deltage i Sporløst, men mit tilfælde ser dog ret umuligt ud, så...

Hov det blev da godt nok noget af en historie om mig selv. Dit indlæg satte bare nogle tanker igang.

Jeg håber at du finder din biologiske far. Mange kram

Anmeld

14. oktober 2010

Miamaja

Missi skriver:

Nu spørg jeg virkelig dumt... men kan jeg osse det i aalborg GG

Hvis der ikke er et rigsarkiv i aalborg og det ved jeg virkelig ikke, saa ville jeg tage et smut forbi og sporge paa mit lokale bibliotek eller hos min lokale kommune. DE maa vide hvor man skal henvende sig naar man skal finde frem til personer og div. arkiver

Anmeld

14. oktober 2010

VIPpigen

Missi skriver:

Jeg gir dig heeelt ret, men kan ikke lade værd med at være for sød GG

Men nu har jeg hvertfald skreven til hende på facebook. så må vi se om hun svare hehe...

Hmm, put lige hende "pretty girl" ned i kassen for et par timer, og bank i bordet. Jeg syntes egentligt det er lidt syndt for din far han ikke har kenskab til dig, for hvad nu hvis han gerne ville have været en del af dit liv i alle de år. Så de må sq tænke på dig, og ikke dem selv alle de der som sidder med kortene... Tænk hvis der er en der sidder med jackpot... Det skal du jo have

Anmeld

14. oktober 2010

Missi

Silvermist skriver:

Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men vil bare ønske dig rigtig meget held og lykke

Jeg er adopteret fra Korea og har også gjort mig mange tanker og forestillinger om mine biologiske forældre, især efter at jeg selv blev mor. I mit tilfælde ser det dog ret umuligt ud, fordi at jeg var hittebarn og boede på at børnehjem indtil jeg var 14 måneder gammel. Jeg blev anbragt på børnehjemmet kun få dage gammel.

Jeg synes bare at det hele stadig virker så fremmedt for mig, at jeg virkelig har opholdt mig på et børnehjem, så langt væk herfra, i så mange måneder. Og at jeg på dette tidspunkt ikke havde nogle forældre som sørgede for mig.

Tænk at der måske går en kvinde og en mand et eller andet sted derude som gav mig liv, fødte mig, og som jeg måske ligner og har arvet noget fra.

Og mon de nogensinde tænker på mig, det barn de fik for 29 år siden?!

Mine forældre har altid snakket åbent, ærligt og kærligt om hvordan jeg blev adopteret, og at jeg kom med en flyvemaskine på en regnvejrsdag, men at da flyet landede, så brød der en solstråle igennem skyerne. De har også gemt en hel mappe med papirer ang. min adoption, både skrevet på engelsk, dansk og koreansk. Den fik jeg da jeg var blevet gammel nok til at sætte pris på den. Det værdsætter jeg uendelig meget.

Leger også tit med tanken om at deltage i Sporløst, men mit tilfælde ser dog ret umuligt ud, så...

Hov det blev da godt nok noget af en historie om mig selv. Dit indlæg satte bare nogle tanker igang.

Jeg håber at du finder din biologiske far. Mange kram

Sikke nogen dejlige adoptiv forældre du har.. de virker virkelig dejlige.

Men jeg vil mene at du kan komme rigtig langt med de papir du har på din adoption Og derefter har sporløs jo nogen redskaber som jeg tror de kan bruge i din sag.. syntes virkelig du skulle tag og skrive, for for mig ser det ikke håbløst ud i dit tilfælde...

Du kan finde mailen til sporløs via dr1's hjemmeside, og så skrive alt ned hvad du har, g så modtager du en mail et par dage efter som bekraftiger at de har modtaget den og vil kigge på den

kram

Anmeld

14. oktober 2010

Mira0911

Jeg har hørt det der med sporløs... Har en bekendt som rigtig gerne vil finde sin far.. Hun ved godt hvad han hedder... Hendes mor VIL bare ikke give hende flere informationer... 

Da nogen af informationer kræves at komme fra moderen - Det er noget sporløs har bestemt skulle være sådan... 

Altså at ens mor skal blandes med i det - Synes bare ikke det er fair at moderen skal afgøre om hendes datter må se/finde sin far.. Datteren har snart en alder af 40 år... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.