Falsk positiv - hvordan ser den ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Louisiana

MissGeoh skriver:

Den type test du har brugt kan jeg lave samme resultat som dig uden at være gravid. Men min læge har forklaret at jeg kan teste falsk positiv pga pco, og det går åbenbart i testen.

Okay! Det var jeg ikke klar over! Men jeg aner så heller ikke, om jeg har pco. Tror det dog ikke... Er det ikke noget med, at der så altid går mange måneder mellem ens menstruation?? Har kun prøvet én gang, at der gik 3 måneder mellem to menstruationer... Hvad er symptomerne ellers??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

MissGeoh

Louisiana28 skriver:

Okay! Det var jeg ikke klar over! Men jeg aner så heller ikke, om jeg har pco. Tror det dog ikke... Er det ikke noget med, at der så altid går mange måneder mellem ens menstruation?? Har kun prøvet én gang, at der gik 3 måneder mellem to menstruationer... Hvad er symptomerne ellers??

Det er faktisk meget forskelligt hvordan pcoen er. Jeg har feks min mens næsten hver måned dog svinger den med nogle dage. Førhen har jeg gået i 6 mdr uden, og en anden gang gik jeg med min mens i næsten 2 mdr.

Men symptomerne kan være noget med hårvækst og overvægt osv.. Du kan prøve at læse om det.

Men jeg siger jo ikke du har pco. Jeg ville bare frem til at man sagtens kan teste falsk positiv selvom nogen siger man ikke kan.

Anmeld

15. oktober 2010

Louisiana

MissGeoh skriver:

Det er faktisk meget forskelligt hvordan pcoen er. Jeg har feks min mens næsten hver måned dog svinger den med nogle dage. Førhen har jeg gået i 6 mdr uden, og en anden gang gik jeg med min mens i næsten 2 mdr.

Men symptomerne kan være noget med hårvækst og overvægt osv.. Du kan prøve at læse om det.

Men jeg siger jo ikke du har pco. Jeg ville bare frem til at man sagtens kan teste falsk positiv selvom nogen siger man ikke kan.

Woah! Mens i 2 mdr, det må ha' været hårdt

Jeg vil lige prøve at slå det op, har søgt på det engang før, men synes folks symptomer er meget forskellige. Som du siger nu

Hvad sker der med hårvækst?

Anmeld

15. oktober 2010

Louisiana

Ja, okay, nu fandt jeg lige symptomerne, og jeg har næsten det hele!!  Det må jeg vidst hellere lige få undersøgt!! Tak for det

Anmeld

16. oktober 2010

MissGeoh

Louisiana28 skriver:

Ja, okay, nu fandt jeg lige symptomerne, og jeg har næsten det hele!!  Det må jeg vidst hellere lige få undersøgt!! Tak for det

Det er jeg ked af du fandt.

Men håber lægen vil hjælpe dig. Du må altid gerne skrive hvis du vil. Nu er det trods alt mig der ledte dig hen til pcoen.

Anmeld

16. oktober 2010

Louisiana

MissGeoh skriver:

Det er jeg ked af du fandt.

Men håber lægen vil hjælpe dig. Du må altid gerne skrive hvis du vil. Nu er det trods alt mig der ledte dig hen til pcoen.

Skulle det vise sig, at jeg har pco, så er det jo godt, at det blev opdaget  

Tak, jeg skriver, når jeg har talt med lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.