Falsk positiv - hvordan ser den ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Leonora

Louisiana28 skriver:

Okay! Vildt nok! :-) Hvor lang tid gik der så inden stregen kom indenfor den rette tid?

Og tillykke med graviditeten

Hi hi det vd jeg faktisk ikke....ja lidt lang hist men jeg faldt ned af en trappe senere den dag og slog min ryg temmelig meget..kom på skade stuen og der spurgte de om jeg kunne være gravid. Rutine spørgsmål inden røngten undersøgelse. Jeg sagde nej da jeg jo havde testet neg men de ville tjekke alligevel..Det var så der jeg opdagede det. Helt vildt for vi havde jo prøvet i 1 1/2 år....

Og så testede jeg faktisk ikke igen...ved ik hvorfor..nok pra de smerter jeg havde efter faldet...lå bare og lå i mange dage

Håber for dig at du snart får en positiv test...vi er selv igang igen og jeg er spændt på hvor længe det tager

Knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Leonora

Louisiana28 skriver:

Så har jeg lige prøvet, at tage nogle billeder. Men synes stregen har mere farve og er lidt mere tydelig irl... Det er svært, at finde et ordentlig sted med lys der ikke giver genskin. Og det er taget med mobilen, så er I advaret

Smider et par stykker ind...

Jeg tror sku den er der...tør godt sige tillykke

Knus mig

Anmeld

14. oktober 2010

Lotus86

Altså jeg synes også den ser ret positiv ud, men det bekymrer mig lidt af den du tog i morges var negativ

Anmeld

14. oktober 2010

Louisiana

Miss.Sunshine skriver:

her er din i omvendt

Hvor smart! Tak for det  Min ser bare mindre tydelig ud dér, og din ser mere tydelig ud

Anmeld

14. oktober 2010

Louisiana

Miss.Sunshine skriver:

det er da spændende søde!!

Er der en chance for den er god nok eller??

Ja, det er der jo så. Jeg troede jo slet ikke, at jeg kunne blive gravid pt, men det sagde min gynækolog jo så, at jeg godt kunne  Så håber da, at den er der

Anmeld

14. oktober 2010

Louisiana

mortilfreja skriver:

Jeg synes den ser ud til at være positiv.. Hvor langt er du over tid??

Jeg har menstruation lige nu, så er jo egentlig ikke gået over tid. Har bare frygtelig ondt i brysterne, og det var min gynækolog der sagde, at jeg godt kunne være gravid - ellers havde det slet ikke været i mine tanker, eftersom mine æg jo er gået i dvale. Men min gynækolog sagde, at jeg sagtens kunne få ægløsning engang imellem alligevel.

Anmeld

14. oktober 2010

Louisiana

Leonora skriver:

Hi hi det vd jeg faktisk ikke....ja lidt lang hist men jeg faldt ned af en trappe senere den dag og slog min ryg temmelig meget..kom på skade stuen og der spurgte de om jeg kunne være gravid. Rutine spørgsmål inden røngten undersøgelse. Jeg sagde nej da jeg jo havde testet neg men de ville tjekke alligevel..Det var så der jeg opdagede det. Helt vildt for vi havde jo prøvet i 1 1/2 år....

Og så testede jeg faktisk ikke igen...ved ik hvorfor..nok pra de smerter jeg havde efter faldet...lå bare og lå i mange dage

Håber for dig at du snart får en positiv test...vi er selv igang igen og jeg er spændt på hvor længe det tager

Knus fra mig

Uf da! Men held i uheld, og en sjov historie at fortælle, om hvordan du opdagede, at du var gravid

Anmeld

14. oktober 2010

Louisiana

Leonora skriver:

Jeg tror sku den er der...tør godt sige tillykke

Knus mig

Åååhhh, jeg tør slet ikke sætte forventningerne op..!! Men tak alligevel  Tror lige jeg ringer til gynækologen imorgen, jeg skal alligevel ringe jævnligt og indformere om hvornår jeg får menstruation osv, så kan jeg lige bede om en undersøgelse

Anmeld

14. oktober 2010

mortilfreja

Louisiana28 skriver:

Åååhhh, jeg tør slet ikke sætte forventningerne op..!! Men tak alligevel  Tror lige jeg ringer til gynækologen imorgen, jeg skal alligevel ringe jævnligt og indformere om hvornår jeg får menstruation osv, så kan jeg lige bede om en undersøgelse

God ide..

Krydser for at den er der

Anmeld

14. oktober 2010

Miss.Sunshine

Louisiana28 skriver:

Hvor smart! Tak for det  Min ser bare mindre tydelig ud dér, og din ser mere tydelig ud

ja vi må se hvad det ender med.

Hvornår tester du igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.