Falsk positiv - hvordan ser den ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.100 visninger
45 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Louisiana

Der er mange tråde med graviditetsteste og om hvornår nr. 2 streg viser sig, hvad farve den er og hvor tydelig den er...

Så mit spørgsmål er til de der har prøvet at kigge på testen 'for sent': Hvor tydelig er nr. 2 streg blevet? Er det kun en helt svag streg, en skygge, mere tydelig eller helt tydelig? Har nogen prøvet, at den er blevet lige så tydelig som kontrolstregen efter tiden er udløbet??

Og hvilke tests har I brugt?

Og har nogen været gravide, selv om stregen kom 'for sent'?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Leonora

Louisiana28 skriver:

Der er mange tråde med graviditetsteste og om hvornår nr. 2 streg viser sig, hvad farve den er og hvor tydelig den er...

Så mit spørgsmål er til de der har prøvet at kigge på testen 'for sent': Hvor tydelig er nr. 2 streg blevet? Er det kun en helt svag streg, en skygge, mere tydelig eller helt tydelig? Har nogen prøvet, at den er blevet lige så tydelig som kontrolstregen efter tiden er udløbet??

Ja det gjorde min d jeg ventede min datter...så på den efter ca 15 min og der ku jeg ane en streg men troede ikke på det...og jeg var gravid...

Knus Louise

Anmeld

14. oktober 2010

Lotus86

Louisiana28 skriver:

Kan du ikke smide et billede ind af din test?

Men hvis der er farve i, så tror jeg altså den er god nok, for det kan der jo kun komme hvis man har hcg i kroppen

Anmeld

14. oktober 2010

Louisiana

Leonora skriver:

Ja det gjorde min d jeg ventede min datter...så på den efter ca 15 min og der ku jeg ane en streg men troede ikke på det...og jeg var gravid...

Knus Louise

Okay! Vildt nok! :-) Hvor lang tid gik der så inden stregen kom indenfor den rette tid?

Og tillykke med graviditeten

Anmeld

14. oktober 2010

Miss.Sunshine

Louisiana28 skriver:

Jeg har lavet en tråd om det tidligere i dag faktisk.

Jeg har taget en test i morges og efter 2 min smed jeg den i skabet,fordi jeg pludselig var sikker på den ikke var positiv og at det aldrig ville lykkedes alligevel og bla bla bla.

Men da jeg tog den ud et stykke tid efter,var der en fin lille lyserød streg. Aner ik hvornår den er kommet og ved ikke om det betyder den er der.

jeg er ca 3+3 i dag hvis der er noget derinde.

Stregen er ikke ligeså tydelig som kontrol stregen,men kan sagtens ses også i strakt arm og den er lyserød. Ikke stærk lyserød,men uden tvivl lyserød.

Knus

Anmeld

14. oktober 2010

Miss.Sunshine

Louisiana28 skriver:

Okay! Vildt nok! :-) Hvor lang tid gik der så inden stregen kom indenfor den rette tid?

Og tillykke med graviditeten

altså hvis du sidder med en positiv test så kom da lige med et billede søde

Anmeld

14. oktober 2010

Louisiana

npn skriver:

Kan du ikke smide et billede ind af din test?

Men hvis der er farve i, så tror jeg altså den er god nok, for det kan der jo kun komme hvis man har hcg i kroppen

Så har jeg lige prøvet, at tage nogle billeder. Men synes stregen har mere farve og er lidt mere tydelig irl... Det er svært, at finde et ordentlig sted med lys der ikke giver genskin. Og det er taget med mobilen, så er I advaret

Smider et par stykker ind...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2010

Louisiana

Miss.Sunshine skriver:

Jeg har lavet en tråd om det tidligere i dag faktisk.

Jeg har taget en test i morges og efter 2 min smed jeg den i skabet,fordi jeg pludselig var sikker på den ikke var positiv og at det aldrig ville lykkedes alligevel og bla bla bla.

Men da jeg tog den ud et stykke tid efter,var der en fin lille lyserød streg. Aner ik hvornår den er kommet og ved ikke om det betyder den er der.

jeg er ca 3+3 i dag hvis der er noget derinde.

Stregen er ikke ligeså tydelig som kontrol stregen,men kan sagtens ses også i strakt arm og den er lyserød. Ikke stærk lyserød,men uden tvivl lyserød.

Knus

Jeg har lige sat nogle billeder ind af min test - kan du ikke sætte et ind af din??

Anmeld

14. oktober 2010

Ida.

Louisiana28 skriver:

Så har jeg lige prøvet, at tage nogle billeder. Men synes stregen har mere farve og er lidt mere tydelig irl... Det er svært, at finde et ordentlig sted med lys der ikke giver genskin. Og det er taget med mobilen, så er I advaret

Smider et par stykker ind...

Den der test ser positiv ud i mine øjne!! Hvornår kom stregen frem?

Anmeld

14. oktober 2010

BinaMor

Louisiana28 skriver:

Jeg har lige sat nogle billeder ind af min test - kan du ikke sætte et ind af din??

min så ligesådan ud et par minutter over tid... og har nu Madelina på 7 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.