Falsk positiv - hvordan ser den ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Louisiana

Miss.Sunshine skriver:

ja vi må se hvad det ender med.

Hvornår tester du igen?

Jeg prøver imorgen tidlig. Og så tisser jeg altså i en kop og sætter testen i den, istedet for at tisse på staven, for det virker da ikke så godt med, at tisse på staven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Louisiana

mortilfreja skriver:

God ide..

Krydser for at den er der

Tak

Anmeld

14. oktober 2010

Ida.

Louisiana28 skriver:

Jeg prøver imorgen tidlig. Og så tisser jeg altså i en kop og sætter testen i den, istedet for at tisse på staven, for det virker da ikke så godt med, at tisse på staven

Det er altså også den mest optimale måde at gøre det på! Brug et engangskrus, hvis det er det har jeg altid gjort...

for at den er der...

Anmeld

14. oktober 2010

mullesmith2

Nej nej nej hvor er det her spændende... ved hvor længe i har prøvet jo... vi startede storset samtidig jo... åh jeg håber da det er rigtigt det den test viser, for den ser da tydelig ud, den ligner den første test jeg tog  Glææææder mig bare til at høre hvad der foregår i dit underliv hehe.... ja altså du ved hvad jeg mener  

Anmeld

14. oktober 2010

Louisiana

idamaria83 skriver:

Det er altså også den mest optimale måde at gøre det på! Brug et engangskrus, hvis det er det har jeg altid gjort...

for at den er der...

Ja, det plejer jeg også til dem der skal stå og suge. Der står jo bare på pakken på dem fra Netto, at man skal tisse på staven, men det virker altså åbenbart ikke særlig godt!  Har prøvet det et par gange med dem fra Netto, at der slet ikke kommer nogen streger overhovedet

Håber det giver lidt afklaring imorgen... Suk!

Anmeld

14. oktober 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Nej nej nej hvor er det her spændende... ved hvor længe i har prøvet jo... vi startede storset samtidig jo... åh jeg håber da det er rigtigt det den test viser, for den ser da tydelig ud, den ligner den første test jeg tog  Glææææder mig bare til at høre hvad der foregår i dit underliv hehe.... ja altså du ved hvad jeg mener  

Iiiiihh, tak, Louise  Håber det er tegn på liv i underlivet

Kom din streg med det samme? For den test jeg har lagt billede ind af, er jo først kommet efter det lovlige tidspunkt - tror jeg

Anmeld

14. oktober 2010

businesstigger

Ihhhh hvor spændende! Jeg håber at de bliver mere tydelige og at den er god nok!!!

Anmeld

14. oktober 2010

Louisiana

businesstigger skriver:

Ihhhh hvor spændende! Jeg håber at de bliver mere tydelige og at den er god nok!!!

Tak

Anmeld

15. oktober 2010

Louisiana

Ingen baby til os endnu  Fik et meget negativt svar på testen i morges. Men havde heller ikke regnet med det. Håbede, men troede ikke på det.

Tak for jeres opmuntring og opbakning  

Anmeld

15. oktober 2010

MissGeoh

Louisiana28 skriver:

Ingen baby til os endnu  Fik et meget negativt svar på testen i morges. Men havde heller ikke regnet med det. Håbede, men troede ikke på det.

Tak for jeres opmuntring og opbakning  

Den type test du har brugt kan jeg lave samme resultat som dig uden at være gravid. Men min læge har forklaret at jeg kan teste falsk positiv pga pco, og det går åbenbart i testen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.