Falsk positiv - hvordan ser den ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Louisiana

Miss.Sunshine skriver:

altså hvis du sidder med en positiv test så kom da lige med et billede søde

Den ser positiv ud, men det stregen kom først efter de 3 minutter eller hvor længe det nu er. Går jeg i hvert fald ud fra, for da jeg tog den og så at der ikke kom noget med det samme, så smed jeg den i skralderen.... Og ja, så gjorde jeg det forbudte og tog den op senere igen

Tog en test mere i morges, men der kom slet ingen streger, efter jeg havde tisset på den, så sad (er glad for ingen så mig ) med armen ned i toilettet, for at få den til at suge, men der kom kun en helt tynd kontrolstreg.... Jeg er ved at være godt træt af de tests fra Netto!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Louisiana

idamaria83 skriver:

Den der test ser positiv ud i mine øjne!! Hvornår kom stregen frem?

Det ved jeg som sagt ike helt, blev hurtigt utålmodig og smed den væk, da der ingen streg kom med det samme, og jeg faktisk ikke regner med, at være gravid.

Anmeld

14. oktober 2010

Ida.

Louisiana28 skriver:

Det ved jeg som sagt ike helt, blev hurtigt utålmodig og smed den væk, da der ingen streg kom med det samme, og jeg faktisk ikke regner med, at være gravid.

Tag en ny

Anmeld

14. oktober 2010

Louisiana

gabriellasmor skriver:

min så ligesådan ud et par minutter over tid... og har nu Madelina på 7 uger

Tillykke med hende  Hmm, håber da, at der er en lille en derinde, men jeg tvivler... Har jo også menstruation. Jeg har bare vanvittig ondt i mine patter! Undskyld mit fransk

Anmeld

14. oktober 2010

Louisiana

idamaria83 skriver:

Tag en ny

Det gjorde jeg også - du kan læse i mit svar til miss.sunshine hvad der skete med den....

Anmeld

14. oktober 2010

Louisiana

Kan nogen se noget farve i?? Og hvorfor er det vigtigt med farve? Kommer der ikke farve uanset - har da aldrig set en streg uden farve... tror jeg

Anmeld

14. oktober 2010

Miss.Sunshine

Louisiana28 skriver:

Jeg har lige sat nogle billeder ind af min test - kan du ikke sætte et ind af din??

jo,men mit kamera er pisse dårligt..så den er mere tydelig i virkeligheden end på billedet,det er dog i omvendte farver også,der kan man se der er en streg mere lidt mere tydeligt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2010

Miss.Sunshine

Louisiana28 skriver:

Så har jeg lige prøvet, at tage nogle billeder. Men synes stregen har mere farve og er lidt mere tydelig irl... Det er svært, at finde et ordentlig sted med lys der ikke giver genskin. Og det er taget med mobilen, så er I advaret

Smider et par stykker ind...

her er din i omvendt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2010

Miss.Sunshine

det er da spændende søde!!

Er der en chance for den er god nok eller??

Anmeld

14. oktober 2010

mortilfreja

Jeg synes den ser ud til at være positiv.. Hvor langt er du over tid??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.