Hvor gamle er i herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

NatasjaL

Baagøe skriver:

Padde...

Med stort P!

Jeg tænkte på om du ikke har en messenger, msn søde? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Pige2009

NatasjaL skriver:

Med stort P!

Jeg tænkte på om du ikke har en messenger, msn søde? :-)

jo har sendt dig en pb

Anmeld

14. oktober 2010

Svei

NatasjaL skriver:

Jeg er IKKE enlig mor, og har heller ikke sat børn i verden for at blive det :-) Hehe.

Jeg behøver ikke en stor udd for at kunne forsørge mine børn, så længe jeg bliver selv forsørgene har jeg det godt, om det er med job eller udd det er hvad der er.

Jeg har ryg som en 40 årig, så min ønske udd er røget i vasken pga min ryg, så prøv at vend den om, min ryg blev sådan EFTER jeg havde været gravid to gange, havde jeg ventet til jeg havde haft min udd så havde jeg ikke kunne bruge den til noget, da ryggen er noget jeg er født med og som var kommet uanset hvornår jeg blev gravid, og kan intet gøres ved, skal snart til Århus med den, har allerede været i Herning og Silkeborg :-(

Lige meget hvad, så er det smart, fornuftigt og på alle måder da virkelig gennemtænkt at vente med at få børn til de ydre omstændigheder er på plads og det er de sjældent omkring de 20 år...og det er vel bare grunden til mødre er ældre og jeg kan da godt forstå det, er jo ikke nogen hemmelighed at succesraten også er lidt større i den alder, med uddannelse osv...hvad du gør eller ikke gør eller jeg gør er i den her sammenhæng så uendeligt ligegyldigt og fuldstændigt uínteressant, for det er ikke det det handler om....prøv at anskue debatter objektivt, frem for at lyde som  og måske også gøre det at du sætter dig selv ind i alt der skrives om...så bliver debatterne også meget mere interesssante og knap så trælse...

Anmeld

14. oktober 2010

NatasjaL

Jbk skriver:

Lige meget hvad, så er det smart, fornuftigt og på alle måder da virkelig gennemtænkt at vente med at få børn til de ydre omstændigheder er på plads og det er de sjældent omkring de 20 år...og det er vel bare grunden til mødre er ældre og jeg kan da godt forstå det, er jo ikke nogen hemmelighed at succesraten også er lidt større i den alder, med uddannelse osv...hvad du gør eller ikke gør eller jeg gør er i den her sammenhæng så uendeligt ligegyldigt og fuldstændigt uínteressant, for det er ikke det det handler om....prøv at anskue debatter objektivt, frem for at lyde som  og måske også gøre det at du sætter dig selv ind i alt der skrives om...så bliver debatterne også meget mere interesssante og knap så trælse...

Aj aj kaptajn! ;-)

Anmeld

14. oktober 2010

Miamaja

Jeg er hele 30 aar og rigtig glad for at blive aeldre!!!

Anmeld

14. oktober 2010

Sabina92

Jeg er 18 år og min kæreste bliver 27år i nov. Vi venter barn sammen til marts (:

Anmeld

14. oktober 2010

Svei

NatasjaL skriver:

Aj aj kaptajn! ;-)

Kan du se hvad jeg mener eller er det helt sort for dig...du er virkelig svær at gennemskue

Anmeld

14. oktober 2010

NatasjaL

Jbk skriver:

Kan du se hvad jeg mener eller er det helt sort for dig...du er virkelig svær at gennemskue

Forstår godt hvad du siger, og ja ved det godt :/

Er bestemt heller ikke meningen at jeg altid flipper sådan ud.
Føler mig nok bare til tider mere ramt end andre gange.

Anmeld

14. oktober 2010

NatasjaL

Jbk skriver:

Når du siger gennemskue hvad mener du så? :-)

Anmeld

14. oktober 2010

Tina2

Jbk skriver:

Jeg synes der er alt for få gamle mødre herinde... var en afstemning herinde med alder og størstedelen var under 25 år...grunden til det, tja...måske de unge har et mindre netværk af ligestillede irl, da de fleste jo vælger at få børn i en senere alder...et gær..

Sjovt, sidder lige og kigger tråden igennem og tænkte også at det da var ret vildt hvor mange der var under 30... Ja eller under 25 år for den sags skyld :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.