Hvor gamle er i herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Silvermist

Jeg er 29 år og min mand er 33. Sammen har vi 3 skønne piger, Isabella på 3 år, Victoria på 1 år og Molly, som er vores skønne kattekilling, på 14 uger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Pena

NatasjaL skriver:

Det er der vel heller ikke noget forkert i? :-)

Jeg siger altså heller ikke der er noget galt i det. Undrer mig såmænd bare over at det er så anderledes end gennemsnittet. Altså når man nu har læst statistik, så undrer man sig over hvorfor virkeligheden ikke stemmer overens med teorien. Intet andet.

Anmeld

14. oktober 2010

LISBETH:-)

Jeg er 33 år (lidt endnu) min mand er næsten lige blevet 31 år og vi har Amalie på 3 år og Elina på 5 mdr

Anmeld

14. oktober 2010

NatasjaL

Søddepødde skriver:

Jeg siger altså heller ikke der er noget galt i det. Undrer mig såmænd bare over at det er så anderledes end gennemsnittet. Altså når man nu har læst statistik, så undrer man sig over hvorfor virkeligheden ikke stemmer overens med teorien. Intet andet.

Det forstod jeg ikke helt, men okay :b

Anmeld

14. oktober 2010

Pia.

Jeg er 32 år mine børns far er 35 år - sammen har vi Mikkel på 11½ år Mille på 8 år og Mads på 4½ år.

Anmeld

14. oktober 2010

Pena

Jbk skriver:

Jeg synes der er alt for få gamle mødre herinde... var en afstemning herinde med alder og størstedelen var under 25 år...grunden til det, tja...måske de unge har et mindre netværk af ligestillede irl, da de fleste jo vælger at få børn i en senere alder...et gær..

Ja det er da et godt bud. De helt unge har nok ikke så mange veninder i samme situation, hvorimod de lidt ældre bruger deres veninder til de snakke der er herinde.

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

Jbk skriver:

Jeg synes der er alt for få gamle mødre herinde... var en afstemning herinde med alder og størstedelen var under 25 år...grunden til det, tja...måske de unge har et mindre netværk af ligestillede irl, da de fleste jo vælger at få børn i en senere alder...et gær..

Det har jeg egentlig aldrig skænket en tanke, men det tror jeg faktisk du har helt ret i Good point! De der som jeg har fået den første sidst i tyverne har ofte uddannelse og venner der også stifter familie i denne alder, så det er egentlig naturligt nok...

Anmeld

14. oktober 2010

NatasjaL

Søddepødde skriver:

Ja det er da et godt bud. De helt unge har nok ikke så mange veninder i samme situation, hvorimod de lidt ældre bruger deres veninder til de snakke der er herinde.

Jeg vil så liiige sige, at de eneste veninder jeg har, er mødre

Så den passer ikke helt.

Anmeld

14. oktober 2010

Tinehh

Jeg er 21 og kæresten er 25 lige om hjørnet..

Vi venter første barn sammen til 30 marts 2011.. 

Anmeld

14. oktober 2010

NatasjaL

Baagøe skriver:

Det har jeg egentlig aldrig skænket en tanke, men det tror jeg faktisk du har helt ret i Good point! De der som jeg har fået den første sidst i tyverne har ofte uddannelse og venner der også stifter familie i denne alder, så det er egentlig naturligt nok...

Og så er der os andre der aldrig får en uddannelse pga vores heldbred, det vil jeg ikke have et stempel i ryggen for BARE fordi jeg er ung, syns jeg har nok at rode med, så er en udd nok det sidste jeg tænker på, bare jeg kan forsørger mine børn, er jeg glad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.