Jbk skriver:
Jamen et normalitetsbegreb dannes ud fra hvad størstedelen gør, dvs over 50%, så det er jo ikke noget vi to kan diskutere os frem til at ændre, det er sådan i vor samtid at størstedelen af nybagte førstegangngsmødre er omkring de 30 år....om du eller jeg kan lide det, så er det det normale lige i den her sammenhæng..og det er sgu da egentlig meget smart at få uddannelse før børn..kan ikke lige finde tal der understøtter det, men succesraten for at få en uddannelse når du er ung mor og især enlig ung mor er desværre ret så lav...
Jeg er IKKE enlig mor, og har heller ikke sat børn i verden for at blive det :-) Hehe.
Jeg behøver ikke en stor udd for at kunne forsørge mine børn, så længe jeg bliver selv forsørgene har jeg det godt, om det er med job eller udd det er hvad der er.
Jeg har ryg som en 40 årig, så min ønske udd er røget i vasken pga min ryg, så prøv at vend den om, min ryg blev sådan EFTER jeg havde været gravid to gange, havde jeg ventet til jeg havde haft min udd så havde jeg ikke kunne bruge den til noget, da ryggen er noget jeg er født med og som var kommet uanset hvornår jeg blev gravid, og kan intet gøres ved, skal snart til Århus med den, har allerede været i Herning og Silkeborg :-(
Anmeld