Hvor gamle er i herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Pige2009

NatasjaL skriver:

Nej, der er den igen, at det ikke er normalt. Jamen hvad er normalt? :-) Hvad der sker i 2010 kan du ikke sammenligne med for bare 50 år siden.

Det er på ingen måde fordi jeg VIL diskutere som jeg skrev lige før er jeg i et rigtig ØV humør idag pga min kæreste, har det faktisk helt af h til..

Men søde... Du skal ikke tage tingene så nært, for det er jo ikke normalt at får børn som 17-årig i dag, når gennemsnitsalderen for førstegangsfødende er 29 år. Det er et faktum og ikke noget vi går ind og laver en vurdering på

Det unormale behøver jo ikke nødvendigvis at være dårligere end det normale, har du tænkt på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Pige2009

Jbk skriver:

det var så lidt og undskyld jeg lige blandede mig....

Det var fedt, du gjorde...

Anmeld

14. oktober 2010

Svei

NatasjaL skriver:

Nej, der er den igen, at det ikke er normalt. Jamen hvad er normalt? :-) Hvad der sker i 2010 kan du ikke sammenligne med for bare 50 år siden.

Det er på ingen måde fordi jeg VIL diskutere som jeg skrev lige før er jeg i et rigtig ØV humør idag pga min kæreste, har det faktisk helt af h til..

Jamen et normalitetsbegreb dannes ud fra hvad størstedelen gør, dvs over 50%, så det er jo ikke noget vi to kan diskutere os frem til at ændre, det er sådan i vor samtid at størstedelen af nybagte førstegangngsmødre er omkring de 30 år....om du eller jeg kan lide det, så er det det normale lige i den her sammenhæng..og det er sgu da egentlig meget smart at få uddannelse før børn..kan ikke lige finde tal der understøtter det, men succesraten for at få en uddannelse når du er ung mor og især enlig ung mor er desværre ret så lav...

Anmeld

14. oktober 2010

Dansker I Holland

Betina&nicoline skriver:

Jeg er 27 og det samme gælder min for min kæreste. Vi ville begge have den vigtigste del af vores uddannelse i hus, før vi ville have børn.

Nu skal vi have vores første barn den 15 nov. :-)

Hehe vi har termin samme dag kan jeg se

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

NatasjaL skriver:

Og tak for hjælpen i det andet indlæg

Velbekomme. Havde luret det var dig. Sender dig verdens største Det tror jeg du har brug for søde... Sender denne til Peter

Anmeld

14. oktober 2010

NatasjaL

Baagøe skriver:

Men søde... Du skal ikke tage tingene så nært, for det er jo ikke normalt at får børn som 17-årig i dag, når gennemsnitsalderen for førstegangsfødende er 29 år. Det er et faktum og ikke noget vi går ind og laver en vurdering på

Det unormale behøver jo ikke nødvendigvis at være dårligere end det normale, har du tænkt på det?

Nej, ved heller ikke hvorfor jeg føler mig ramt, jeg er jo ikke just med i DUM Hehe.

For SÅ kunne det godt være jeg havde følt mig ramt.

Tror det hele bunder i jeg på ingen måde føler mig som en på 19 :-)

Anmeld

14. oktober 2010

NatasjaL

Baagøe skriver:

Velbekomme. Havde luret det var dig. Sender dig verdens største Det tror jeg du har brug for søde... Sender denne til Peter

TAK!

Den tror jeg også han har hårdt brug for, han ligger her ved siden af og mumler i søvne, og i ny og næ giver mig en fod i hovedet!

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

NatasjaL skriver:

Nej, ved heller ikke hvorfor jeg føler mig ramt, jeg er jo ikke just med i DUM Hehe.

For SÅ kunne det godt være jeg havde følt mig ramt.

Tror det hele bunder i jeg på ingen måde føler mig som en på 19 :-)

Lad det ligge søde

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

NatasjaL skriver:

TAK!

Den tror jeg også han har hårdt brug for, han ligger her ved siden af og mumler i søvne, og i ny og næ giver mig en fod i hovedet!

Padde...

Anmeld

14. oktober 2010

NatasjaL

Jbk skriver:

Jamen et normalitetsbegreb dannes ud fra hvad størstedelen gør, dvs over 50%, så det er jo ikke noget vi to kan diskutere os frem til at ændre, det er sådan i vor samtid at størstedelen af nybagte førstegangngsmødre er omkring de 30 år....om du eller jeg kan lide det, så er det det normale lige i den her sammenhæng..og det er sgu da egentlig meget smart at få uddannelse før børn..kan ikke lige finde tal der understøtter det, men succesraten for at få en uddannelse når du er ung mor og især enlig ung mor er desværre ret så lav...

Jeg er IKKE enlig mor, og har heller ikke sat børn i verden for at blive det :-) Hehe.

Jeg behøver ikke en stor udd for at kunne forsørge mine børn, så længe jeg bliver selv forsørgene har jeg det godt, om det er med job eller udd det er hvad der er.

Jeg har ryg som en 40 årig, så min ønske udd er røget i vasken pga min ryg, så prøv at vend den om, min ryg blev sådan EFTER jeg havde været gravid to gange, havde jeg ventet til jeg havde haft min udd så havde jeg ikke kunne bruge den til noget, da ryggen er noget jeg er født med og som var kommet uanset hvornår jeg blev gravid, og kan intet gøres ved, skal snart til Århus med den, har allerede været i Herning og Silkeborg :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.