Hvor gamle er i herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Chamomile

JustAnotherName skriver:

Tillykke med hende   

1000 tak <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Amso

Jeg er 20, og min super dejlige kæreste er 34. Vi venter vores første barn sammen d. 12 feb.

Anmeld

15. oktober 2010

oerbaek

kan se der har været en lille diskussion omkring alder og 1 barn og de ydre omgivelser helst skal være i orden inden man får børn...

jeg vil da bare lige sige at selvom man er ung mor kan man da godt have de ydre omgivelser i orden... jeg er selv en af de yngre mødre... er 27 år og manden er 31 år vi venter vores 3 barn til marts.

vi fik den første da jeg var 21 og der var uddannelse og alle andre ydre omgivelser iorden... vi boede i eget hus, var blevet gift og  helt klar til baby.

det er ikke altid alder har en grænse for hvornår de ydre omgivelser er iorden. og det er desuden et valg man tager om man selv syns man er klar til baby det har ikke noget med alder at gøre.

Bare lige min mening

Anmeld

15. oktober 2010

Amso

oerbaek skriver:

kan se der har været en lille diskussion omkring alder og 1 barn og de ydre omgivelser helst skal være i orden inden man får børn...

jeg vil da bare lige sige at selvom man er ung mor kan man da godt have de ydre omgivelser i orden... jeg er selv en af de yngre mødre... er 27 år og manden er 31 år vi venter vores 3 barn til marts.

vi fik den første da jeg var 21 og der var uddannelse og alle andre ydre omgivelser iorden... vi boede i eget hus, var blevet gift og  helt klar til baby.

det er ikke altid alder har en grænse for hvornår de ydre omgivelser er iorden. og det er desuden et valg man tager om man selv syns man er klar til baby det har ikke noget med alder at gøre.

Bare lige min mening

Præcis. Vi venter f.eks barn til februar og der er jeg først lige blevet 21. Jeg har da uddannelse, fast indkomst, arbejde og hus. Havde jeg også for 2 år siden hvor vi begyndte at snakke om baby. Og jeg er helt klar..!  hehe

Anmeld

15. oktober 2010

oerbaek

Amso skriver:

Præcis. Vi venter f.eks barn til februar og der er jeg først lige blevet 21. Jeg har da uddannelse, fast indkomst, arbejde og hus. Havde jeg også for 2 år siden hvor vi begyndte at snakke om baby. Og jeg er helt klar..!  hehe

Anmeld

16. oktober 2010

millapigen

jeg er 24. kæresten 35 vores søn bliver 2år om 13 dage

Anmeld

16. oktober 2010

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

så har du også været tidlig ude mine forældre synes vi er tidligt ude.

Jeg er 22år gravid 8+6 min mand er 24år.

det er meget sjovt at se hvor mange aldersgrupper der er her på baby.dk

Anmeld

16. oktober 2010

NatasjaL

Fru. Skovrup skriver:

så har du også været tidlig ude mine forældre synes vi er tidligt ude.

Jeg er 22år gravid 8+6 min mand er 24år.

det er meget sjovt at se hvor mange aldersgrupper der er her på baby.dk

Det har altid betydet meget for os at være unge forældre :-)

Anmeld

16. oktober 2010

Vidunderligeunger

jeg er 20, og min kæreste er 30 vi har Alberte på 4½ måned

Anmeld

16. oktober 2010

lisbethita

Jeg er 33 og min kæreste er 28 ;-) Vores datter er 7 mrd gammel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.