Hvor gamle er i herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Pena

NatasjaL skriver:

Det forstod jeg ikke helt, men okay :b

Prøver lige at omformulere.

Der er jo ret mange medlemmer herinde, så statistisk set burde gennemsnitsalderen herinde afspejle hele samfundet. Så når gennemsnitsalderen herinde er noget lavere end de 29 år må det skyldes andre ting. Fx at yngre mennesker er mere tilbøjelige til at bruge internettet, eller at helt unge ikke har så mange veninder at tale om babyting med, da veninderne måske ikke har børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Svei

NatasjaL skriver:

Og så er der os andre der aldrig får en uddannelse pga vores heldbred, det vil jeg ikke have et stempel i ryggen for BARE fordi jeg er ung, syns jeg har nok at rode med, så er en udd nok det sidste jeg tænker på, bare jeg kan forsørger mine børn, er jeg glad.

Hvorfor er det du altid tager alt personligt og føler dig ramt, det er rigtig trist for du starter så tit nogle fede debatter, som så ender med du tager alt nært frem for at se det lidt fra oven...det kan jeg ikke forstå og udover det er der ingen der skriver det er forkert, negativt eller på anden måde skidt at tage udd. efter børn...det er bare ikke det der er normalt= det størsteparten gør....

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

NatasjaL skriver:

Og så er der os andre der aldrig får en uddannelse pga vores heldbred, det vil jeg ikke have et stempel i ryggen for BARE fordi jeg er ung, syns jeg har nok at rode med, så er en udd nok det sidste jeg tænker på, bare jeg kan forsørger mine børn, er jeg glad.

Nu synes jeg lige vi skal få kammertonen igen, for det var slet ikke det mit svar til Eva gik på!  Pas på med at overfortolke, for hvor skriver jeg at unge aldrig får en uddannelse?

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

Jbk skriver:

Hvorfor er det du altid tager alt personligt og føler dig ramt, det er rigtig trist for du starter så tit nogle fede debatter, som så ender med du tager alt nært frem for at se det lidt fra oven...det kan jeg ikke forstå og udover det er der ingen der skriver det er forkert, negativt eller på anden måde skidt at tage udd. efter børn...det er bare ikke det der er normalt= det størsteparten gør....

Tak, Eva

Anmeld

14. oktober 2010

NatasjaL

Baagøe skriver:

Nu synes jeg lige vi skal få kammertonen igen, for det var slet ikke det mit svar til Eva gik på!  Pas på med at overfortolke, for hvor skriver jeg at unge aldrig får en uddannelse?

Det gjorder du heller ikke, følte bare det var der du ville hen, da den har været diskuteret herinde MANGE gange, men er heller ikke i det rigtige humør til at diskutere lige nu OVERHOVEDET.
Føler mig bare nemt ramt, vil som sagt ikke stemples "bare" fordi jeg er ung mor, jeg er den bedste mor for MINE børn

Jeg skal til at stoppe med at skrive når jeg er sur!

Anmeld

14. oktober 2010

Svei

Tak, Eva

det var så lidt og undskyld jeg lige blandede mig....

Anmeld

14. oktober 2010

NatasjaL

Jbk skriver:

Nej, der er den igen, at det ikke er normalt. Jamen hvad er normalt? :-) Hvad der sker i 2010 kan du ikke sammenligne med for bare 50 år siden.

Det er på ingen måde fordi jeg VIL diskutere som jeg skrev lige før er jeg i et rigtig ØV humør idag pga min kæreste, har det faktisk helt af h til..

Anmeld

14. oktober 2010

Pige2009

NatasjaL skriver:

Det gjorder du heller ikke, følte bare det var der du ville hen, da den har været diskuteret herinde MANGE gange, men er heller ikke i det rigtige humør til at diskutere lige nu OVERHOVEDET.
Føler mig bare nemt ramt, vil som sagt ikke stemples "bare" fordi jeg er ung mor, jeg er den bedste mor for MINE børn

Jeg skal til at stoppe med at skrive når jeg er sur!

JA og JA!!!

Så taler vi ikke mere om det...

Anmeld

14. oktober 2010

NatasjaL

Søddepødde skriver:

Prøver lige at omformulere.

Der er jo ret mange medlemmer herinde, så statistisk set burde gennemsnitsalderen herinde afspejle hele samfundet. Så når gennemsnitsalderen herinde er noget lavere end de 29 år må det skyldes andre ting. Fx at yngre mennesker er mere tilbøjelige til at bruge internettet, eller at helt unge ikke har så mange veninder at tale om babyting med, da veninderne måske ikke har børn.

Jeg vil heller snakke med jer tøser herinde NETOP fordi i ikke er på min alder mange af jer.

Føler ikke jeg får det samme ud af at snakke med dem på min egen alder.

Anmeld

14. oktober 2010

NatasjaL

Baagøe skriver:

JA og JA!!!

Så taler vi ikke mere om det...

Og tak for hjælpen i det andet indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.