Hvor gamle er i herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

M.O.A.R.

Jeg er 20, bliver 21 til December, min mand er 28 og vi er forældre til vores fantastiske søn Simon på 5 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Faith

Jeg er lige blevet 29 her den 8. oktober. Min mand Jesper er 35 og sammen har vi tvillingerne Mikkel og Emil på 4 måneder

Anmeld

14. oktober 2010

Jibbe

Jeg er 27 og min mand er 28 og vi har lille Frej på 11 uger

Anmeld

14. oktober 2010

Pena

Nu ved jeg godt det ikke er alle medlemmer der har svaret, men jeg synes ikke gennemsnittet af alle jeres aldre svarer til gennemsnitsalderen for førstegangsfødende (ca 29 år).

Gad vide hvad det kan skyldes. Måske dette forum henvender sig mere til de yngre mødre? Altså yngre end gennemsnittet.

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

Jeg er 23, manden er 25 og vores datter er 10 måneder gammel

Anmeld

14. oktober 2010

NatasjaL

Søddepødde skriver:

Nu ved jeg godt det ikke er alle medlemmer der har svaret, men jeg synes ikke gennemsnittet af alle jeres aldre svarer til gennemsnitsalderen for førstegangsfødende (ca 29 år).

Gad vide hvad det kan skyldes. Måske dette forum henvender sig mere til de yngre mødre? Altså yngre end gennemsnittet.

Det er der vel heller ikke noget forkert i? :-)

Anmeld

14. oktober 2010

Lisbeth1985

Vi er 25 og 28

Anmeld

14. oktober 2010

Laulund87

Søddepødde skriver:

Jeg tror også der er flest unge herinde Det virker sådan..

Anmeld

14. oktober 2010

Svei

Jeg synes der er alt for få gamle mødre herinde... var en afstemning herinde med alder og størstedelen var under 25 år...grunden til det, tja...måske de unge har et mindre netværk af ligestillede irl, da de fleste jo vælger at få børn i en senere alder...et gær..

Anmeld

14. oktober 2010

Mira0911

NatasjaL skriver:

Efter jeg har skrevet med en del herinde, føler jeg lidt mig og kæresten er nogle af de yngste Vi er begge 19, og forældre til to skønne unge, Victoria på 2 og Sebastian på 4 måneder

Så ville lige hører hvor gamle i andre par herinde er :-)

Jeg blev 26 sidste måned og min kæreste er 33.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.