Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er lige blevet 30 og Rockstjernen er 32
NatasjaL skriver: Så bliver der næsten lige så lang tid imellem dem som der er imellem vores, der er 18 måneder :-) Det er SÅ skønt!
Så bliver der næsten lige så lang tid imellem dem som der er imellem vores, der er 18 måneder :-)
Det er SÅ skønt!
Ja jeg har godt "set" dig med dine børn der er født lige så tæt som mine. Håber det bliver rigtig godt men det tror jeg nu. Glæder mig helt vildt!
Jeg er 28 år og min dejlige kæreste er 38 år..
Vi har tilsammen en dreng på 7 år, en pige på 6 år, to drenge på 4 år og en dreng på vej (Termin 20-10-2010)
Både jeg og kæresten er 30 og har Clara på 9 mdr.
NatasjaL skriver: Efter jeg har skrevet med en del herinde, føler jeg lidt mig og kæresten er nogle af de yngste Vi er begge 19, og forældre til to skønne unge, Victoria på 2 og Sebastian på 4 måneder Så ville lige hører hvor gamle i andre par herinde er :-)
Efter jeg har skrevet med en del herinde, føler jeg lidt mig og kæresten er nogle af de yngste Vi er begge 19, og forældre til to skønne unge, Victoria på 2 og Sebastian på 4 måneder
Så ville lige hører hvor gamle i andre par herinde er :-)
jeg er 31 og kæresten er 35, vi har Caroline på 12 uger
jeg er 29 og kæreste er 38 og har 2 piger på 6 år og 1½ år
Hej.
Jeg er 33 år. Er gift og har været det i snart 11 år. Vi har sammen 3 drenge. Rasmus på snart 13 år. Nicolaj på 11 år og Mads på 6½ år.
Jeg er 31, Tom er 36. Idun er 6 år og Frigg er 6 uger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128