BlyViol skriver:
... til at få flere børn?
Min kæreste er 10 år ældre end jeg, så det spørgsmål kommer vi unægteligt indover af og til. Jeg vil gerne ha spredt børneflokken lidt over årene, men jeg forstår også godt min kæreste (30) ikke vil være 45 når den sidste evt. melder sin ankomst.. hvad er jeres mening??
Knus..
Jeg har skrevet 50+.... fordi jeg synes altså ikke man behøves at være i 20'erne for at få sine børn. Jeg brugte mine 20'ere til at leve livet, studere, rejse og have det sjovt og hvis nogle mænd har brug for det i sine 30'ere også, så fred være med det. Jeg er selv 33 og mor for første gang og jeg skal jo have 1 eller 2 mere i løbet af de næste 7 år. Personligt synes jeg, at når jeg er 40, så er jeg for gammel til at få flere børn, men det er jo en privatsag, hvad man synes om det!! Jeg synes bare, at det er lidt anderledes med mænd. Det gør ikke noget, at de er lidt ældre efter min mening. 50 er måske lige rigeligt, men jeg skrev 50 fordi jeg synes 40-45 for en mand er ok.
Øhm...gav det overhovedet nogen mening??? Jeg synes dermed, at I har masser af tid ;-) Men er godt klar over, at mange sikkert ikke er enige. Det behøver de nu heller ikke være
!
STOR KRammer
Anmeld